(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Ik heb de stok zojuist opgehaald. Sorry Niels, je bent net te laat.
Heel erg bedankt Scav en Vuurwerk Almere haven voor de te gekke box. :thumbsup:
Ik zal zorgen dat de stok weer snel verstopt wordt :p

20181213_172455.jpg

Zodra ik een vermoeden had waar hij lag op de fiets gesprongen. 2 uur en 2 treinen later was ik er, locatie klopte 100%. Zal zo nog ff foto's uploaden als bewijs dat ik er was trouwens. Maar misschien heeft de nieuwe tijdelijke bezitter onderweg geen internet en komt er duidelijkheid als die persoon thuis is. We wachten het rustig af.

Het is echt een race geworden met die prijzen ! Wel gaaf.
@niels: troost je met de gedachte dat je niet de enige bent die voor jandoedel is gegaan (al is 2 uur reizen wel heel lang)
@edge: gefeliciteerd !

Gefeliciteerd Edge!

Hij is echt weg haha, heb Scav net hoogstpersoonlijk zien kijken :D nu maar weer terug naar Brabant haha

Ja, het is edge ook van harte gegund hoor. Hoe laat was je er? Ik had er 17 minuten eerder kunnen zijn als mijn trein geen vertraging had gehad...

Heel erg bedankt. Ik was er rond half 6.
Maar kon helaas de foto niet eerder uploaden. Werkte niet echt mee. :confused:

Balen, dan was het echt heel close geweest als mijn trein geen vertraging had gehad :bonk:
Nou ja, no hard feelings verder hoor, heel veel plezier ermee en veel plezier met ophalen, als je nou vroeg in de ochtend op de 29e komt kunnen we het er nog eens over hebben :p

Mooie race geweest zo te lezen!
Balen Niels en gefeliciteerd Edge. Ik was er vanmiddag in de buurt maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Top prijs ook weer deze keer!! Leuk dat winkeliers hier iets aan willen bijdragen.

Bij het station was je? Dan zat je goed :D

Haha, ja, die stickers op het bord, toen ik die zag wist ik het 100% zeker. Maar via maps was ik ook al 99% zeker. Een gevarendriehoekbord ernaast, een stukje weg wat achter het bord te zien was, de tijd dat de foto werd geupload en de stand van de zon en de orientatie van het bord. Het moest wel daar zijn. Op zich ook wel een logische plek om hem neer te leggen, even van de snelweg af klaar is kees (of Scav in dit geval). Of het de juiste plek was, was dus niet zo spannend, maar of ie er nog zou liggen was een veel grotere vraag.

Zoals Edraket zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen. Wie weet wat de stok nog voor ons in petto heeft...

Back
Bovenaan