Cruelty

Ik heb het idee als ik de laatste 2 films zie dat ze toch een ander receptje voor de willows hebben gebruikt. Niet lelijk maar helaas niet zo strak als daarvoor.

Ik denk dat dit te maken heeft, omdat de 2 filmpjes een omlabeling betreft.
Een paar jaar geleden had de Cruell Traction ook een omlabel broertje (of zusje) en 10% van de effecten die er uitkwamen waren anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet in de buurt van Apeldoorn :p

Dit is precies zo'n voorbeeld waar we het gisteren in de chat over hadden. Dit is zo'n opmerking die niets toevoegt, die zonder motivatie is, en waar niemand iets aan heeft. Het valt in dezelfde categorie als "mooie cake!" roepen.
Probeer je eens in de andere forumleden te verplaatsen. Eerst wil je iedereen jaloers maken, door te zeggen dat jij hem lekker voor 1+1 gratis kunt krijgen. Lekker puh! :tongue2: En daarna vertik jij het om te zeggen wáár het is. Niemand heeft dus iets aan de info die jij deelt. Niemand kan de info verifiëren. Je schopt alleen maar stennis, zonder dat het ergens voor dient. Wat denk jij hier nou mee te bereiken?

Dit is precies zo'n voorbeeld waar we het gisteren in de chat over hadden. Dit is zo'n opmerking die niets toevoegt, die zonder motivatie is, en waar niemand iets aan heeft. Het valt in dezelfde categorie als "mooie cake!" roepen.
Probeer je eens in de andere forumleden te verplaatsen. Eerst wil je iedereen jaloers maken, door te zeggen dat jij hem lekker voor 1+1 gratis kunt krijgen. Lekker puh! :tongue2: En daarna vertik jij het om te zeggen wáár het is. Niemand heeft dus iets aan de info die jij deelt. Niemand kan de info verifiëren. Je schopt alleen maar stennis, zonder dat het ergens voor dient. Wat denk jij hier nou mee te bereiken?

Ja ik ga niet vertellen waar ik dingen koop pannekoek.
Dat jij nou zo dom bent om alles online te delen.
Mag best zeggen of ik een cake overweeg te kopen of niet.

Ja ik ga niet vertellen waar ik dingen koop pannekoek.
Dat jij nou zo dom bent om alles online te delen.
Mag best zeggen of ik een cake overweeg te kopen of niet.

Dit is zo agressief en niet medelevend.

Als je zo op je tenen getrapt bent door een duidelijk goed onderbouwde reactie dan is er iets niet goed.

VWC is er om informatie te delen en er met liefhebbers over te praten... Dit is toch geen normale reactie joh?

Zo...en nu doen we gewoon weer even lekker normaal....als je een mooie aanbieding hebt, hoef je die niet te delen...Wel zou dat erg netjes zijn om een mede liefhebber ook ermee te helpen...

Maar laat elkaar wel in zijn waarde....bedankt!

Kon deze krijgen voor 14,50 paar weken terug bij steenbergen dacht ik?
Ik heb er 1 in besteling staan dacht ik , wordt de eerste keer maar zo te zien geen miskoop

Ik heb deze voor 14,99 besteld bij Intratuin Apeldoorn (inmiddels uitverkocht), prima prijs denk ik voor deze topper :D

Voor de liefhebber, deze wordt bij rembrandvuurwerk aangeboden 2 voor 24,95. Mooie prijs, maar mijn budget is helaas op :(

Back
Bovenaan