Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja die zijn echt slecht. Zit 500 gram in maar ze zitten vol met lucht. Ze schieten onwijs hoog. Ze zitten zonder kooi in een doos dus knallen ook niet. Allemaal plofjes. Lekker laten liggen voor die prijs. Beter rijdt je door naar de VWT dealer in Beverijk.
Nee ze hebben hun vuurwerk niet 2 of 3 jaar liggen. Beter nog; de bunkers staan gewoon leeg buiten de verkoop. Omdat ze een beperkt assortiment hebben (30/40 artikelen) en om de paar uur geleverd krijgen hebben ze soms iets niet en later weer wel. Echter hehben ze ook veel lokkertjes helemaal niet in het assortiment opgenomen.
Gek, want een maat van me kent de eigenaar en die vertelde zoals ik het beschreef.
Conclusie: er klopt helemaal niks daar![]()
Zijn er ondernemers die altijd voor 100% de waarheid spreken dan ?![]()
Nee zeker niet, maar niemand Hollandivani gaat wel heel ver..
Ik heb wel eens overwogen om al mijn geld te sparen en hier een hele dag te wachten op de grote boxen. Zouden ze na een uur of 4 niet echt met de big platina crystal komen?
Ik zag wel mensen met deze box daar naar buiten lopen.. echter weet ik niet de prijs. Zelf wat caffarata daar gekocht maar was niet veel bijzonders.. Misschien dat ik dit jaar nog eventjes een kijkje ga nemen.
250,- was de BPC.