metallicafan
VWC lid
ook de prijzen zijn niet zo scherp meer als een aantal jaar geleden toen ze nog in die woonwijk zaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ook de prijzen zijn niet zo scherp meer als een aantal jaar geleden toen ze nog in die woonwijk zaten.
Beste Metallicafan, waar baseer je dat op?
Kopen al verschillende jaren daar en de prijzen zijn altijd goed en vergelijkbaar of lager dan de omliggende vuurwerkdealers.
Daarnaast heeft Felix vuurwerk ook een Facebook pagina waar regelmatig leuke prijzen worden verloot en dan hebben we natuurlijk ook de open dag waar diverse artikelen met kortingen zijn te verkrijgen. Zie dit als de vervanger van de demoavond (omdat die er niet meer is).
Daarnaast wordt vuurwerk ook elk jaar een stukje duurder en zullen sommige toppers die je voorheen voor een spotprijsje kon kopen er tegen woordig niet meer zijn.
Mijn ervaring is altijd erg goed en de sfeer zit er altijd goed in, erg leuk om langs te gaan.
Kijk al weer uit naar komend oud en nieuw!!
Als je daar in de buurt woont kan ik me dat voorstellen. Ik woon echter ver weg en in het verleden ging ik er dus speciaal heen en dat loont de moeite niet meer. Nu ga ik naar valk wat ook ver weg is voor mij. Maar als je voor honderden euro's bestelt is dat de moeite waard.