Meisje (14) en hond bekogeld met vuurwerk vanuit langsrijdende auto in Nijkerk

Klopt het belangrijkste aan dit bericht is ......eigenlijk niets. Het is als mijn buurjongen die knaltouwtjes aan de deur knoopt om me te laten schrikken. Mijn nichtje die een scheetkussen op de stoel legt en mijn zoontje die zich verstopt achter de deur en hard boe roept. Het is als het zout op de slak, de mug die in een olifant veranderd de vuurwerkvrije zone die een vuurwerkvrije gemeente wordt. Het astronautje die een cobra is en de cobra die een handgranaat genoemd word. Zie je nou zelf niet hoe overdreven het is? Gast kom op man.

Het gaat mij niet om vuurwerk. Al is het iemand die voor de gein uit de bosjes sprint en boe roept. Je laat andermans huisdieren niet schrikken! Ik word pislink als het gaat om het bewust behandelen van dieren op deze wijze. Laat huisdieren die je niet kent met rust. En eigenlijk ook je eigen hond... Maar goed als je weet dat het niet schaad gooi maar lekker knalerwten naar je eigen hond. (niet doen hoor!)
Wil je lachen? Laat je eigen moeder schrikken :thumbsup: Dan hebben we dit soort belachelijke berichten ook niet in het nieuws. Dit zou gewoon niet nodig moeten zijn. :no:

Ik vind het een super laffe actie. Iets gooien lachen en wegrijden. Sorry dat ik jullie tegen het zere been schop met mijn medeleven voor dieren. :p

Er zijn ook zoveel stappen voor nodig hé. Eerst moet je volwassen zijn of in dit geval een volwassen vrouw vinden met een rijbewijs. Dan moet je in die auto mogen zitten met een hand vol knalerwten. Dan moet je jezelf en de bestuurster overtuigen dat het een leuk en goed idee is om je hand vol knalerwten uit het raam van de rijdende auto te gooien naar een hond. Dan moet je op zoek naar een hond. Je moet het raampje open maken en op het juiste moment je hand vol knalerwten naar de hond gooien.

Ik snap niet dat er tussen deze stappen geen enkel moment is geweest dat 1 van de 2 daders niet heeft gedacht. Dit is echt een fucking dom idee. Ik bedoel wtf je bent volwassen, je hebt een auto.. Wat de hel bezielt je?

Laatst bewerkt:
Ik gooi wel knalerwten naar de baasjes van wildpoepende honden die alleen zakjes meenemen voor de sier. Maar dat doe ik alleen als de hond er niet bij is, want die kan er niets aan doen.

Ben het met Anihalas eens. Dont fuck with animals tenzij t je vrouwtje is!
En tegelijk is het een waardeloos nieuwsbericht....

Wil je klooien, doe het dan bij je vrienden. Dan kun je achteraf zeggen:grapje en kun je er achteraf nog mee lachen. Maar laat onwetende vreemden, en vooral dieren hier geen last van hebben. Die hebben hier nml niet om gevraagd!

Ik snap niet dat er tussen deze stappen geen enkel moment is geweest dat 1 van de 2 daders niet heeft gedacht. Dit is echt een fucking dom idee. Ik bedoel wtf je bent volwassen, je hebt een auto.. Wat de hel bezielt je?

Kom op gast. Het is een handjevol knalewrten.. tuurlijk is het geen slim idee maar wijs jij maar eens iemand aan die nooit iets ondoordachts doet. Je noemt ze zelfs daders? Denk even terug aan iets wat jij ooit hebt gedaan waarvan je dacht hmm daar had ik wat beter over na kunnen denken, en stel je dan voor dat er zo'n ongeloofelijke moraalridder een media bericht publiceerd waar de situatie bijna vergeleken word met een drive-by liquidatie.

Je kunt hart schrikken als er onverwachts iets naar je gegooid word, dus ja een ondoordachte actie, met de nodige reacties! De andere kant het word weer sensationeel vergroot ja!

Hier nog een filmpje van het vuurwerk waar mee het meisje werd bekogeld :

Ps : het gaat mij puur om de sensationele text van het bericht waar ik me wreed aan stoor...

Volgens mij hebben de meeste mensen hier geen hond, aan de reacties te zien, knal erwt of niet, of een handje vol, dit gooi je niet naar dieren. En dan kan iedereen weer mooi los gaan op de media die uiteraard weer moord en brand schreeuwd. Maar iemand met gezond verstand gooit niks qua vuurwerk naar een hond of ander dier toe. Dit land wordt steeds meer over genomen door mongolen

VMaar iemand met gezond verstand gooit niks qua vuurwerk naar een hond of ander dier toe. Dit land wordt steeds meer over genomen door mongolen

Ik heb inderdaad geen hond, maar ben wel een dierenvriend en je hebt absoluut gelijk.
Maar het steigeren van iedereen komt meer door de titel van het bericht, want dat is gewoon pure sensatie en de anti vuurwerk people smullen er van, geloof me maar....

Back
Bovenaan