Fireworksfamily123
VWC lid
Klopt het belangrijkste aan dit bericht is ......eigenlijk niets. Het is als mijn buurjongen die knaltouwtjes aan de deur knoopt om me te laten schrikken. Mijn nichtje die een scheetkussen op de stoel legt en mijn zoontje die zich verstopt achter de deur en hard boe roept. Het is als het zout op de slak, de mug die in een olifant veranderd de vuurwerkvrije zone die een vuurwerkvrije gemeente wordt. Het astronautje die een cobra is en de cobra die een handgranaat genoemd word. Zie je nou zelf niet hoe overdreven het is? Gast kom op man.
Het gaat mij niet om vuurwerk. Al is het iemand die voor de gein uit de bosjes sprint en boe roept. Je laat andermans huisdieren niet schrikken! Ik word pislink als het gaat om het bewust behandelen van dieren op deze wijze. Laat huisdieren die je niet kent met rust. En eigenlijk ook je eigen hond... Maar goed als je weet dat het niet schaad gooi maar lekker knalerwten naar je eigen hond. (niet doen hoor!)
Wil je lachen? Laat je eigen moeder schrikken

Ik vind het een super laffe actie. Iets gooien lachen en wegrijden. Sorry dat ik jullie tegen het zere been schop met mijn medeleven voor dieren.

Er zijn ook zoveel stappen voor nodig hé. Eerst moet je volwassen zijn of in dit geval een volwassen vrouw vinden met een rijbewijs. Dan moet je in die auto mogen zitten met een hand vol knalerwten. Dan moet je jezelf en de bestuurster overtuigen dat het een leuk en goed idee is om je hand vol knalerwten uit het raam van de rijdende auto te gooien naar een hond. Dan moet je op zoek naar een hond. Je moet het raampje open maken en op het juiste moment je hand vol knalerwten naar de hond gooien.
Ik snap niet dat er tussen deze stappen geen enkel moment is geweest dat 1 van de 2 daders niet heeft gedacht. Dit is echt een fucking dom idee. Ik bedoel wtf je bent volwassen, je hebt een auto.. Wat de hel bezielt je?
Laatst bewerkt: