Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Hier ook nog niks. Komt waarschijnlijk doordat vorig jaar dezelfde strategie werd toegepast en er zo al dingen op waren vóór de officiële verkoopdag zelf... niet echt de bedoeling natuurlijk :wink:

LET OP! Oude video alweer, maar nog steeds leuk voor de sfeer om eens doorheen te kijken.

Met het vrouwtje, in 2015 aldi vw gehaald + gestookt. Enjoy :)

Ziezo, net terug van de Aldi en een fijne voorraad ingeslagen:
5 zakken fonteinenmix
1 pak knetterlinten
3 pakken Knetter King
3 pakken voetzoekers xxl
1 x vuurwerkpakket xxl

Het siervuurwerkpakket lag bij ons, vanwege ruimtegebrek, nog niet in de schappen. Dat wordt dinsdag, als de sinterklaasspullen weg zijn, aldus de filiaalmanager. Die mij ook vertelde dat ze tot eind december twee keer per week worden bevoorraad met vuurwerk.

Die knetterlinten zijn altijd leuk voor een project !
Verbind ze per 8 of 10 met ti wraps aan elkaar en je heb een mooie mat om cakes aan te steken !
Weer 20 pakjes gehaald :p

Maar er is nog genoeg, ondanks die jeugd. Ben ook net terug van Strijen, met 15 doosjes. Eigenlijk altijd te weinig, wellicht komende dagen nog een keer. Overigens geen geneuzel over 4 per klant.

Hoppa, de boel netjes uitgesorteerd: fonteinen per soort in zakken gedaan en het xxl-pakket grijpklaar in een doos opgeborgen. De flitsers uit het xxl-pakket flitsen trouwens niet maar knetteren. Ook zou ik het wel fijn vinden als de hyperfonteinen uit het xxl-pakket ook in de fonteinenmix gestopt kunnen worden in de toekomst. Dat zijn ook fijne fonteintjes.

aldi.jpg

Zat net de "Ninjamix" die vanaf 13 december te koop is nog even te bestuderen. Is voornamelijk spul dat dan met een ander etiketje erop verkocht wordt (knetterballen, hyperfontein, wondertollen, flitsers). Ben wel benieuwd naar de glitters, de smaragden en de jumbo knalerwten.

opt.1817w.png

Haha gaaf om die 'collectie' foto's van het cat.1 spul te zien ieder jaar, lijkt elk jaar ook meer te worden.

Laatst bewerkt:
Een doosje knetterballen xxl gekocht omdat het batch 2017 was...
Eenmaal thuis gekeken en helaas, de kneterballen xxl die ik nu heb hebben een capsule in het balletje Jammer!

Een doosje knetterballen xxl gekocht omdat het batch 2017 was...
Eenmaal thuis gekeken en helaas, de kneterballen xxl die ik nu heb hebben een capsule in het balletje Jammer!

had ik ook, ze hebben geen titanium effect meer dus ik heb ze terug gebracht.

Het lijkt erop dat er dit jaar problemen zijn met de wondertollen. Sommige knallen i.p.v. dat ze tollen. Actie op 1m 09s in onderstaande video. Het is mij met die van 2017 niet overkomen.

Back
Bovenaan