Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Reacties gemeentes op aanbevelingen door kabinet/ovv
Ze kunnen me reet likken, doordrammers allemaal, als we allemaal wat water bij de wijn doen, is iedereen blij, maar nee, er zijn toch nog een hoop malloten welke werkelijk echt voor niks zwichten en met alles het onderste uit de kan willen halen. Walgelijk.
Ik steek toch af, ook al zouden ze het hier gaan verbieden. Kan mij dan echt niks schelen. Natuurlijk zal ik dan niet zo gek zijn om ergens een half uur te staan stoken, maar dat ik blijf afsteken is één ding dat 100% zeker is. Kom op man, dit is gewoon een soort van vrijheidsberoving.
Wat mij opviel terwijl ik hier oppervlakkig doorheen ging , de meningen zijn redelijk verdeeld . Maar het besluit om lokaal de verantwoording neer te leggen valt toch over het algemeen minder goed als ik dacht.
Ik zelf woon in Dordrecht en vond de burgemeester behoorlijk mild kritisch tot positief kritisch staan tegenover de vuurwerk traditie.
Toch lees je ook reactiesvan gemeentes die het allemaal wel best vinden zo. En dat is ook fijn. Niet alleen maar ellende.
Ben wel benieuwd wat ze nu bedoelen met de aanbeveling het als event te benaderen bedoelen? Dat je per straat een event moet aanvragen ofzo en er dan met elkaar verantwoordelijk voor bent?