Eagle Glitter Master

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 598
Artikelnaam: Eagle Glitter Master
Bruto Gewicht: 6500 gram
Netto Kruitgewicht: 1536 gram
Aantal Schoten: 192 schoten - compound
Effectomschrijving: De drie hoofd effecten zijn felle glitters, heftige crackling en gouden regen in diverse kleurvarianten dit alles in salvo's afgevuurd, succes verzekerd!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

attachment.php

Laatst bewerkt:
Ik vind dit een beste hoop schoten voor t kruitgewicht. Maar als de prijs goed is, kan dit best een leuke chaos-bak zijn!

op de site van vuurwerktoppers staat deze bak maar ik mag toch hopen dat de adviesprijs een grapje is

Adviesprijs: € 999,00

Ehm ja, die staat in de webshop voor €999...:bonk: Misschien moet Pyropietje wakker worden en een 9 weg halen? Of hopen ze dat er 1 of 2 gekken zijn in den lande die het kopen en dat ze zo alle WTF boxen er weer uit hebben?

Bij mij staat hij voor 80, maar wel als adviesprijs 999. Kunnen ze zeggen dat ze 92 procent korting geven? WTF cafferata!

Twee jaar geleden box van deze lijn gehad en dat was meteen de laatste keer dat ik iets van deze lijn heb gekocht. de box was nog geen 50% tov de filmpjes :(

Ik vrees dat deze vergelijkbaar zal zijn met de Strasse Sensation eveneens van Cafferata.. Denk dat je de 20mm ongekooide boxen van Cafferata beter kunt laten liggen. Komen totaal niet overeen met de filmpjes.

Zie dat sommige winkels deze als alternatief voor de WTF box aanbieden maar dat is toch wel appels met peren vergelijken gezien de WTF box 25 en 30 mm tubes heeft.

Zag hem net ook voorbijkomen in vuurwerkfolder voor 49,99 ,
Ik blijf het toch nog steeds gewoon misleiding vinden.
En dit doen en blijven meerdere dealers nog steeds doen.
Waarom zou je dat willen,meeste hier weten wel wat realistisch
Is en degene die het niet weten staan met oud en nieuw vol verwachtingen
Die totaal niet worden waargemaakt.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als iemand een klacht indient over
Misleiding van product m.b.t. aanbieden en daadwerkelijke levering.
Er staat nergens dat product op krekelfilmpjes of gepimpte samples op demo's
Afwijkelt van het product wat wordt geleverd..
Iemand daar mee bekend of dit al is gedaan door iemand en wat hier op kwam
Als resultaat?.

Weinig reacties in dit topic ten opzichte van de WTF Box bijvoorbeeld...
Ik heb hem in ieder geval wel besteld. Kan er geen buil aan vallen voor die prijs.
Zal begin januari wel een straatfilmpje posten.

Sorry, geen filmpje gemaakt.
Voor die €40 waar ik hem voor heb kunnen halen was die het wel waard. Zag hem op veel plekken voor €80-€90 staan, en dan zou ik het niet doen!
Kan je hem voor €50 of minder halen, dan is het heerlijk om in de vooravond mee in te komen!!

Deze is dus nu in de actie bij vuurwerktoppers voor 87,50. Vind de uitwerking (te) klein. Ik pas!

Back
Bovenaan