Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wil hier toch even op inhaken,
We bieden het hele jaar vuurwerk aan tegen spotprijzen, vaak is bij ons niks te gek
Dit heeft ook consequenties:
- Boxen of kartonnen worden bij ons met kooi geleverd
- Als het druk is loopt er niemand mee naar de auto
Waarom? We kunnen geen 30 man personeel aanrukken om te sjouwen, de honderden boxen uit de kooien knippen is simpelweg geen tijd/personeel voor.
Daarin tegen hebben jullie wel het vuurwerk voor soms belachelijk lage prijzen! We zullen zorgen dat er karretjes etc staan om naar de auto te rijden
Het is verder geen aanval maar wou toch even het Outlet concept uitleggen
Das nieuw dan in 2016 moest ik tig keer zelf lopen terwijl ik toch voor 750 hier besteld had ....
Haha welke denk jezelf? De 2018 versie is niet geleverd aan nederland...
Ja grappig wijsneus...
Daarom ook mijn vraag omdat hij niet geleverd wordt en ik deze al een tijd terug heb besteld. Maar daarom hadden ze de 2018 versie al wel ingekocht kunnen hebben en deze aangeboden op de site.
Of denk je dat de al die nieuwe evo en mania producten van 2018 al wel binnen waren begin september toen deze al op hun site te koop stonden...
Voor de mensen die veel vuurwerk kartonnen/boxen halen is het misschien handig om een paar handschoenen en een kniptang mee te nemen om ter plekken de kooien eraf te halen. Het is een fluitje van een cent en in al die jaren dat ik hier haal geen enkel probleem vernomen van het personeel terwijl ik dit deed. Bovendien scheelt het enorm veel gewicht in de auto.
De scherpe prijzen van de outlet zijn als vuurwerk liefhebber heerlijk en mijn dank aan jullie is hiervoor heel groot!
Ik kijk er naar uit om in vierhuizen en haulerwijk al het moois op te halen 28 december.
Welke versie vd Transbomber leveren jullie uit? Heb er twee besteld
De 2017 versie![]()
Je vraagt volgens mij of ze een afgekeurde versie verkopen?je kunt wel vroeg bestellen,maar afkeur is geen levering...ook niet aan outlet of ze mogen ze niet uitleveren.
dus een beetje rare vraag volgens mij.