Ronaldeh
VWC lid
Das wel gaaf, 3 tegelijk. Zou ze dan in W shape schieten voor het mooiste effect![]()
daar heeft die geen plek voor :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Das wel gaaf, 3 tegelijk. Zou ze dan in W shape schieten voor het mooiste effect![]()
Leuk blok maar vind 175eu veel geld voor dit blok
Dat zijn salon roger prijzen volkomen normaal daar ... Dat er überhaupt nog mensen naar belgie gaan want de prijzen liggen gewoon te hoog
175 voor bijna 200 shots ? lijkt mij juist een goede prijs
Voor 175,00 euro koop je ook 10/12 dikke 500 grammers in de freakacties.. heb je ook 200/250 shots.. en dan ook nog 30mm.
Voor 175,00 euro koop je ook 10/12 dikke 500 grammers in de freakacties.. heb je ook 200/250 shots.. en dan ook nog 30mm.
Hoor graag waar jij 10/12 dikke 30mm 500 grammers voor die prijs vandaan haalt. Persoonlijk vind ik €175,- voor een dergelijke box marktconform.
Januari sale hebben ze al een aantal jaar niet meer
Tot 50% op alles?
tja de skyline on fire van evo kost nu 250 en dan heb je 259 shots. lijkt mij dan dat 175 voor 196 prima in verhouding is met nl prijzen voor zulke boxen met mixed shapes.
De goeie 500 grammers gaan in de voorverkoop voor een gemiddelde van 20 euro. dan heb 25 schots
dus voor 200 shots in totaal ben je dan 8(25shots)x 20 euro = 160 euro kwijt MAAR dan heb je geen shapes.
Dus wat is er nou precies duur aan ?
Als je het niet eens bent met mijn onderbouwing dan zie ik graag je eigen onderbouwing tegemoet wat er nou precies duur aan is.
Tja ligt eraan voor welke prijs je de skyline on fire kan krijgen. Heb deze zelf voor 175eu kunnen regelen wat een nette prijs is![]()
Tja ligt eraan voor welke prijs je de skyline on fire kan krijgen. Heb deze zelf voor 175eu kunnen regelen wat een nette prijs is![]()
Eerst moet ik zeggen dat Salon Roger mooie producten verkoopt, waarvoor complimenten.
De filmpjes zien er goed uit, ook van de andere cakeboxen.
Wel heb ik enige moeite met zijn prijskaartjes.
Kleine rekensom:
Koop 7 500grammers (25 of 36 shots) voor 120 euro (of 6 voor 100)+ 2 waaiertjes voor 55 euro (of 3 voor 75) tijdens freakacties in Nederland en je hebt een mooi doosje voor in de straat met meer dan 200 shots voor 175 euro (je kunt je eigen combinaties maken).![]()