23 november Freakavond Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Zou ook wel tof zijn als voor de mensen die echt niet kunnen ook de aanbiedingen gelden online! Ik h een weekend dienst namelijk

Er komt een speciale Black Friday actie op de website! :)

De andere acties zullen exclusief voor de Freakavond zijn

Morgen is het eindelijk zover de Freakavond :D

We hebben vandaag een aantal knallers van aanbiedingen gemaakt! Morgen de laatste puntjes op de i qua inrichting van de winkel en dan zijn we er helemaal klaar voor! :D

Morgen vanaf 19.00 zullen we open gaan voor een knallende Freakavond

:frusty:

Ik kan niet meer wachten!!!!!! Ga mijn slaapzak pakken, broodjes smeren en de koffie kan vol laten lopen..... Lekker voor de deur liggen!

Inderdaad veel plezier voor iedereen die gaat. Ben benieuwd naar de verhalen en hopelijk krijgen we nog wat beeld materiaal te zien.

nog een uurtje. Dan gaat de reis beginnen. Hopen natuurlijk geen files enzo.
Nog een tip om te eten ergens in de buurt?
Of moeten we MAC zoeken.

IIg Tot straks Alle!!!

Ik heb vandaag de acties voor vanavond in de winkel gezien...en mag/kan ook niets zeggen, behalve dan dat ik er 100% van overtuigd ben, dat jullie vanavond extra absurd verwend worden!!!

Net terug van de freakavond. Leuke avond gehad! Paar medefreaks ontmoet, rondje door de bunkers, en natuurlijk geprofiteerd van heerlijke aanbiedingen. Rumble in the jungle, psycho box, spinnerz 2 colorz & de snowstorm erbij!

Bijlagen

• A2A8D622-F505-4750-905C-744C57A5D39B.jpg
    A2A8D622-F505-4750-905C-744C57A5D39B.jpg
    197,4 KB · Weergaven: 0
  • F66B32E5-A12D-46BD-804A-51BAA8D09ABF.jpg
    F66B32E5-A12D-46BD-804A-51BAA8D09ABF.jpg
    174,4 KB · Weergaven: 0
Iedereen bedankt voor de top avond! :D

Hopelijk heeft iedereen een geslaagde avond met geslaagde aanbiedingen! Wij kijken terug op een gezellig drukke avond. Tot de verkoopdagen! :D

Back
Bovenaan