[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blue willow mania,Green flashing,Heavy legend 25,Pandoras box, Panther,The Gold Strike.
Zomaar een paar.

qua boxen de wat grotere rakkers
Blue night fire
Nano Shot
The Golden Age
Artillery.

Beetje te groot lijstje maar ach als er iets tussen zit ben ik al blij.

Wolff producten!!! Graag van de oude garde zoals de Panther etc ! Zou super zijn!! Alles van wolff zou top zijn

Hmmm heb net ff gekeken maar staan niet veel dingen bij die de "black friday" speciaal maken ,..staan zelfs producten bij die duurdee zijn nu dan vd week nog op de freaksite... beetje jammer ..ik denk dat heel de black friday overal een hoop bombarie is maar weinig echte interessante dingen..media markt roept ook heel hard..maar die hebben ook maar een x aantal dingen die misschien interessant zijn ..maar echt niet zoveel..

Hmmm heb net ff gekeken maar staan niet veel dingen bij die de "black friday" speciaal maken ,..staan zelfs producten bij die duurdee zijn nu dan vd week nog op de freaksite... beetje jammer ..ik denk dat heel de black friday overal een hoop bombarie is maar weinig echte interessante dingen..media markt roept ook heel hard..maar die hebben ook maar een x aantal dingen die misschien interessant zijn ..maar echt niet zoveel..

De black friday prijzen komen pas na 00.00 online.

wij zeggen altijd: eerst kijken, dan kwijken

Lezen schijnt lastig te zijn maar zoals hierboven ook al gezegd is: de black friday prijzen zijn pas NA 12 uur vannacht beschikbaar.

Ik zie ondertussen dat er nog steeds producten toegevoegd worden, ben benieuwd wat de prijzen uiteindelijk gaan doen straks.

Lezen schijnt lastig te zijn maar zoals hierboven ook al gezegd is: de black friday prijzen zijn pas NA 12 uur vannacht beschikbaar.

Ik zie ondertussen dat er nog steeds producten toegevoegd worden, ben benieuwd wat de prijzen uiteindelijk gaan doen straks.

Begrijpend lezen is heel moeilijk voor sommigen haha, ik ben zeer benieuwd naar de prijzen! Er staan inderdaad heel interessante dingen op! :D

Ik weet alle prijzen al hahahaha... al klik je op t product zie je de prijs staan!
#Lifehack haha sorry breda maar ik moet mn mede pyros deze glitch mededelen natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan