[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben in Haulerwijk, Groningen en Vierhuizen nieuwe weekacties op de site gezet!! :D

Tevens hebben we een aantal Cafferata producten toegevoegd :)

Ik kan zo snel niks vinden maar zit er nog een goeie gilcake in het assortiment? Al dan niet met boeketje erbij

Al gevonden, het is nog vroeg

Ik kan zo snel niks vinden maar zit er nog een goeie gilcake in het assortiment? Al dan niet met boeketje erbij

Al gevonden, het is nog vroeg

In Assen hebben ze de Raw Whistler nog. Vind ik nog steeds 1 van de beste gilcakes ooit.

Zit erg te dubben of ik nog een tripje naar Assen toevoeg..........

Black Friday Deal!

qqvghv.jpg

Verkrijgbaar in: Haulerwijk, Groningen, Assen & Vierhuizen

En besteld. :droolthum
Thanx luitjes en nu ben ik klaar met bestellen.
Wij kunnen nu mooi genieten van het vuurwerk wat we bij jullie komen halen.

Whuhaaahh € 160,- voor de Sodom and Gomorrahhh...

Zegt het voort, zegt het voort!!!

Leuk voor je buurmannen, kennissen, vrienden en JEZELLUFFF!!!

Is de Black Friday deal tot 00:00 of loopt ie mee met de weekacties?
En zit je aan de afhaaltijden op de freaksite vast, of kan daar nog wat geregeld worden?:D

Heb 2 Sodoms besteld, voor mij en een maatje. Heerlijke prijs zeg!
200 km rijden en combineren met een andere winkel daar in het noorden, hotelletje erbij, prima!

verdorie net mis gelopen, als ik dit eerder had geweten .
Jammer dat deze actie alleen Vrijdag was :cry:

tja ik heb hem ook gemist,was gisteren laat dus denk bestel hem morgen wel.
dacht ook dat dat kon,stond bij de week actie namelijk.
maar goed heb de tournament box ook al..
verdorie net mis gelopen, als ik dit eerder had geweten .
Jammer dat deze actie alleen Vrijdag was :cry:

Wilde dit weekend mijn laatste bestelling doen, met o.a. de Snowstorm. Helaas staat deze nu op uitverkocht. Maar ook het alternatief dat ik voor ogen had, de Acatenango zie ik niet meer op de website staan in Haulerwijk. Is deze ook uitverkocht? Met zoeken vind ik deze ook niet meer terug, de Snowstorm bijvoorbeeld nog wel (zij het dan uitverkocht).

Wilde dit weekend mijn laatste bestelling doen, met o.a. de Snowstorm. Helaas staat deze nu op uitverkocht. Maar ook het alternatief dat ik voor ogen had, de Acatenango zie ik niet meer op de website staan in Haulerwijk. Is deze ook uitverkocht? Met zoeken vind ik deze ook niet meer terug, de Snowstorm bijvoorbeeld nog wel (zij het dan uitverkocht).

Er zullen nog enkele snowstorm’s beschikbaar komen, de acatenango is helaas uitverkocht :wink:

Komen er hier nog weer (week)acties, of is de reguliere verkoop van start gegaan?

De huidige weekactie is de laatste van de freakactie die vrijdag sluit!

Mochten er nog mensen hun orders in 1 afhaalblok willen hebben dit graag even goor vrijdag melden! We gaan namelijk vrijdag de freakorders printen en uitzoeken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan