Black Friday bij de Knalkeet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het filmpje in de startpost doet het niet meer. Maar de reacties hier doen vermoeden dat het een geweldige actie is.

Telt het gratis vuurwerk mee met de black friday acties mee?

En misschien een iets kritische noot, maar ik vind de blackfriday deals moeilijk te vinden, door de wir war aan alle andere aanbiedingen.. zo zie ik nu dat de screamer 15€ moest kosten, daar had ik hem bijv. zeker voor meegenomen.. maar simpelweg niet gezien door de rest.. ik mis zo nog wel meer dingen omdat ik nu niet kan zien welke aanbieding welk uur is.. Valt daar niet op te sorteren ?

Telt het gratis vuurwerk mee met de black friday acties mee?

En misschien een iets kritische noot, maar ik vind de blackfriday deals moeilijk te vinden, door de wir war aan alle andere aanbiedingen.. zo zie ik nu dat de screamer 15€ moest kosten, daar had ik hem bijv. zeker voor meegenomen.. maar simpelweg niet gezien door de rest.. ik mis zo nog wel meer dingen omdat ik nu niet kan zien welke aanbieding welk uur is.. Valt daar niet op te sorteren ?

Bedankt voor je feedback. Aangaande vindbaarheid: klopt dat het helemaal vol staat met aanbiedingen. Helaas is er niet te sorteren op uren. Dat is technisch nog niet mogelijk. Wel staan alle black fridayaanbiedingen ook onder hun eigen categorie.

Black Fridayacties tellen, op een enkele uitzondering na, niet mee voor gratis vuurwerk. Dit wordt in de winkelwagen automatisch berekend.

[video]<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fkn alkeet%2Fvideos%2F334614287332241%2F&show_text=0&width=560" width="560" height="315" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allowFullScreen="true"></iframe>[/video]

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een bestelling bij jullie gedaan. Bij het pijlenpakket strike force was het 2 halen 1 betalen. Dit staat echter niet vermeld op de afhaalbon. Kan ik er toch vanuit gaan dat ik het 2 keer geleverd krijg?Schermafbeelding 2018-11-24 om 00.01.49.jpg bestelling.jpg

Het was het wachten waard, ROTP voor 17,50 en de Mad Twister voor 15 wat pas 23.00 bekend werd gemaakt. Daarnaast nog een paar andere dingetjes erbij besteld. Voor het eerst naar deze winkel, ben benieuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan