’Vuurwerkzones in alle gemeenten’.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
’Vuurwerkzones in alle gemeenten’.

Door de aanstaande aanscherping van rookvrije zones op o.a. sportvelden wordt het voor mij als grootvader onmogelijk gemaakt om de kleinkinderen te zien sporten op de diverse buiten-accommodaties, laat R. Knitel weten. De rookregelgeving moet ook op het vuurwerk worden toegepast, vindt deze lezer.

Ik heb er overigens wel begrip voor om de jeugd een rookvrije toekomst te gunnen en trek me regelmatig terug in de tuin of op het balkon. Laten we deze betutteling doorvoeren naar een ander naderend onheil op 31-12; het vuurwerk. Laat alle gemeente zones invoeren voor het afsteken van deze ellende voor dieren en hulpverleners, zodat ik weet waar ik níet moet zijn die dag.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2814594/vuurwerkzones-in-alle-gemeenten

Ik snap de richting en het doel van dit bericht niet helemaal. Heb het 3 keer gelezen maar begrijp het niet :bonk: haha

Het lijkt er heel veel op dat hij het juist heel sarcastisch bedoeld. Mede om de vele regeltjes die er maar steeds bij komen dacht ik zo ?

Dit is inderdaad duidelijk sarcastisch bedoeld. Alleen door de vergelijking met het voetbal wordt het een beetje ingewikkeld. Vond zelf de zin wel mooi waarin hij aanspoord tot gebruik van vuurwerkvrije zones zodat hij in ieder geval wel weet waar hij niet moet zijn ;-)

greetzzz

Idd, sarcastisch bedoeld. Zodat hij op het eind weet waar die zones zijn zodat hij dan ieder geval naar die plekken kan gaan waar wel lekker volop mag worden afgestoken. Maar er zijn zat mensen die het niet snappen en hem gelijk geven terwijl zij het juist anders bedoelen. Had wat dat betreft iets minder subtiel kunnen zijn.

Nou dan weet ik blijkbaar niet hoe begrijpend lezen werkt,zoals ik het lees dan meent deze man het echt..

Laat alle gemeente zones invoeren voor het afsteken van deze ellende voor dieren en hulpverleners, zodat ik weet waar ik níet moet zijn die dag.

Nou dan weet ik blijkbaar niet hoe begrijpend lezen werkt,zoals ik het lees dan meent deze man het echt..

Laat alle gemeente zones invoeren voor het afsteken van deze ellende voor dieren en hulpverleners, zodat ik weet waar ik níet moet zijn die dag.

Hij schrijft ook over betutteling, iets dat je niet zult noemen wanneer je het meent. Verder schrijft hij 'ellende voor dieren en hulpverleners', hij benoemt expliciet deze twee groepen waar hij duidelijk zelf niet toe behoort. Dus kortom, hij meent het sarcastisch. ;)

Back
Bovenaan