Hair Shop Cor te Heemskerk

Ruben

VWC lid
Hair Shop/ Kapper Cor.

In Heemskerk is er een vuurwerk verkooppunt dat al jaren lang bekend staat om zijn grootse klantvriendelijkheid, goede verkoop en mooi vuurwerk. Dan hebben we het natuurlijk over Hair Shop Cor, de kapperszaak aan het verlengde van de Alkmaarse weg/ Rijksstraatweg. Onderhand word er al meer dan 35 jaar vuurwerk verkocht. Een aantal jaar geleden heeft deze winkel een tweetal extra bunkers moeten aanschaffen vanwege het herzien op de veiligheid in de opslagbunkers (na de vuurwerkramp in Enschede).

Het assortiment is in de loop der jaren veranderd. Voorheen bestond de verkoop altijd uit Diamond Collection, dat is hij later gaan combineren met Mercurius Vuurwerk. Nu zoveel jaar later is hij alleen overgestapt op Mercurius Vuurwerk. Voor liefhebbers van Diamond Collection, niet getreurd, Cas Pronk (achter de winkel) verkoopt Diamond Collection sinds vorig jaar en Ronalds Adventure Shop te Beverwijk evenals.

Klik hier voor de bestellijst met het assortiment.

Ook dit jaar zal er weer een verkoop plaatsvinden op 28, 29 en 31 december. Tot de verkoopdagen zal de winkel nog gewoon dienen als kapperszaak, er zijn speciale tijden wanneer de bestellijsten van de voorverkoop ingeleverd kunnen worden. Dat zijn Dinsdag 18 december t/m Vrijdag 21 december van 19.00 tot 21.00 en Zaterdag 22 december en Maandag 24 december van 08.30 tot 16.00.

image163kh0.jpg

Foto gisteren gemaakt. Veel verlichting en spandoeken!

Openingstijden verkoopdagen:
Vrijdag 28-12 VAN 07.00 tot 21.00
Zaterdag 29-12 VAN 07.00 tot 21.00
Maandag 31-12 VAN 08.00 tot 18.00

Zondag 30-12 de gehele dag gesloten.

Hairshop "cor"
Rijksstraatweg 53
1969 LC heemskerk
0251-232934

Voor vragen:
[email protected]

Met vriendelijke groeten,
Di Resta :bye:

Laatst bewerkt:
Vandaag ook nog even naar de winkel gegaan. Op dat moment kwamen net de dummy's binnen voor achter het raam.

image168ku6.jpg

Vind dit wel 1 van de pretigste winkels in mijn buurt Wat met de fiets te doen is koop al vanaf dat ik klein was hiero!:D

Sinds zaterdag is ook de vitrine gevult met vuurwerk uit de Ultimate Gold Collection. Ook draait er 24/7 een DVD met de effecten uit deze serie.

image188av8.jpg

oee dat zit er goed uit:D ga maar even kijken dan. als je goed kijk zie je voor pijlenlanseerder de bat rockets liggen?

Bedankt ga eerdaags even lang kijkje nemen ook bij siro zegt maar alle winkels in de omgeving!

Woow zijn egt net knikers de bat rockets! ging even vragen over de Travel ze verkopen niet meer meer ze hebben er nog 4 staan en als je ze graag wil ken je ze kopen, de stadion fakel staat ook niet op de bestel lijst maar die verkopen ze wel

even wat foto gemaakt met telefoon camera was kapot"

dsc00073yk7.jpg

dsc00071hc8.jpg

Barrel fontijnen veel kleiner dan ik dacht!

dsc00072mi0.jpg

bat rockets ook erg klein!

dsc00069jb8.jpg

dsc00070gx5.jpg

jah ik ben ook vandaag heen gesweest en hij ligt achter de deur je ziet het metee te niet missen leuk vuurwerk mooie dingen ik ga zekker veel halen daar en natuurlijk ook zwarte markt

Back
Bovenaan