Zena Megastore Olen

Ja we zijn verwend in Nederland, 100/144 shots cakeboxen voor soms wel 60-70 euro. Waarom zou ik dan 2 middelmatige cakes van 25 shots voor €45, halen + risico en helemaal naar BE rijden.

Vroeger, toen je 1+1 gratis had en je dus 2 kartons hydra o.i.d. kon halen voor weinig, dat waren aanbiedingen!

Hoe dan ook waardeer ik Zena wel, alleen de acties zijn gewoon niet meer voor ons die-hard freaks weggelegd.

Voor pijlen en knallers blijf ik wel komen!

Weet iemand wat de nieuwe aanbiedingen zijn op de thunder cracker D? Kreeg een mailtje met de nieuwe aanbiedingen en onderaan staat dat er ook aanbiedingen op de knallers zijn maar staat niet bij welke of wat.

Tja en wat zeer jammer is is dat er geen januari sale meer is wat was dat toch altijd gaaf zeg
daar keken toch wel veel mensen naar uit om een tripje te plannen
neemt niet weg dat zena gewoon een top zaak is waar je je eigen wel thuis kunt voelen
Gr vvw

Bijlagen

• 3_18_HEADER.jpg
    3_18_HEADER.jpg
    28 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN.jpg
    3_18_PRODUCTEN.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN2.jpg
    3_18_PRODUCTEN2.jpg
    72,4 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN3.jpg
    3_18_PRODUCTEN3.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN4.jpg
    3_18_PRODUCTEN4.jpg
    77,6 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN5.jpg
    3_18_PRODUCTEN5.jpg
    82 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN6.jpg
    3_18_PRODUCTEN6.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN7.jpg
    3_18_PRODUCTEN7.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 0
  • 3_18_PRODUCTEN8.jpg
    3_18_PRODUCTEN8.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 0
  • VeelMeerInDeWinkelZoals.jpg
    VeelMeerInDeWinkelZoals.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 0
  • KNALLERSkopie.jpg
    KNALLERSkopie.jpg
    265,9 KB · Weergaven: 0
Ik heb afgelopen weekend begrepen dat waarschijnlijk alleen de cloud connected binnen 3 weken vanuit funke komt en dat er per grote funke box 300 stuks zijn besteld.
Dus het word nog afwachten of de rest er voor het eind van het jaar is.
Bron: Zena

Ik denk dat er eerst een aantal Luypaers boxen gaan komen zoals The White Siberian Tiger en de Kilimanjaro Leopard. Die zijn identiek (of bijna) aan de Funke boxen. Daarnaast komen er nog een aantal cakeboxen aan en een Luypaers fontein. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze, voordat deze boxen in de winkels liggen, de Funke producten gaan verkopen.

De containers moeten nog geladen worden in china, ik hou mijn hart vast of alles wel op tijd komt.

Bron: Zena

Back
Bovenaan