Freakactie De Knallende Ketel 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Megastar 6 wilde ik idd bestellen maar voorlopig geparkeerd. Transbomber zat op 100, nu 150. Kortingscode doet het nu wel, maar met de prijsverhoging heb ik daar weinig aan.

Goed dat je het zegt. Stonden inderdaad nog wat data verkeerd i.v.m. de verlenging. Staat nu weer zoals het hoort.

OPEN20 werkt weer met de juiste prijzen. www.deknallendeketel.nl

Overigens ook de Shot Gun, met een ander label ook de Carat genoemd, toegevoegd. Prima blokje van Broekhoff

9013-Shot-Gun.png

Nog een zonnige zondag te gaan...

20% KORTING OP ALLES! Ook op de bunker opruiming!
(korting gaat nog eens af van de op de site vermelde prijzen)

Gebruik de code OPEN20 bij het afrekenen en zorg dat het af te rekenen bedrag boven de €100 ligt.

Keuze genoeg op www.deknallendeketel.nl

Pangu
Wolff
Vuurwerkmania
Rubro
Katan
Broekhoff
DumBum (Klasek)

De actie loopt nog tot vandaag 23.59 uur!

Succes en groet,
De Knallende Ketel Vuurwerk

Laatst bewerkt:
Als ik een item wil verwijderen uit de winkelwagen lukt dit niet kan alleen van bijv 2 stuks naar 1 maar verwijderen doet ie niet

Als ik een item wil verwijderen uit de winkelwagen lukt dit niet kan alleen van bijv 2 stuks naar 1 maar verwijderen doet ie niet

Je kan X intoetsen of aantal wellicht ook op nul (dan niet met -, maar met 0) zetten en dan "UPDATE CART". Moet werken. Anders nog een keer proberen 'm weg te halen?

Even gekeken Zit hem in de app van google chrome, x werkte ook niet. Maar als ik de site open via safari is ie nog leeg dus kan ie gevuld gaan worden:D

Beetje onverwacht, maar uiteindelijk nog een flinke bestelling geplaatst met de Transbomber, Primal Instinct, Mega 6 en Pangu cakes. Bedankt voor de actie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan