Chrissie's Oud en Nieuw 2017/2018

September is weer begonnen, dus weer wat updaten!

In de vooravond bij een aantal vrienden wezen stoken, en zij schoten nog ff een geweldige straatshow weg!! Zijn volgens mij begin dit jaar ook al wat filmpjes van opgedoken, maar bij deze nog een :kerst:

Heerlijke show zeg, lekker het gas erop met allemaal mooie producten. Zal in de straat wel helemaal een feestje zijn geweest.

Deze show al eens eerder gezien op Youtube, man wat een gave show! Vooral die Wicked Whistle, die komt daar erg mooi naar voren. Inmiddels voor mijn show ook op de planning, bedankt voor de beelden!

Ik kende het filmpje ook al inderdaad. Die 2 Z shape salutes bakkies die afgaan op 05:10 , zijn dat de Titanium Green van Piromax?

Hier een kort sfeerfilmpje vanuit de wijk. Ondanks dat er in mijn straat zelf bijna niemand thuis/buiten was, was er toch nog genoeg te zien.

Leuke updates weer, bedankt. Sfeer bij jou filmpjes is altijd dik in orde :thumbup:.

Paar leuke boxen van afgelopen jaarwisseling, helaas stopte de camera ermee na deze 4 boxen... Alsnog een leuk filmpje geworden!

Back
Bovenaan