Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

Pv2JwA0y.jpg

Wie kent dat nog: Mercurius Vuurwerk! Valt nu onder Hardix Vuurwerk maar is nog steeds in omloop. De Lord of Thunder knalden heerlijk, Shishing Kanonslagen waren ook goed. Romeinse Kaarsen; hoorde er bij. Die cakes links, allemaal 5 tot 7,50 per stuk en goed! Romeinse Kaarsen bovenop ook gaaf met een dof geluid bij het lanceren. En dat pakket viel ook goed in de smaak.

Maar als ik het nu zou afsteken zou het hoogstwaarschijnlijk tegenvallen, maar de ervaring toen maakt het misschien nog wel mooier dan dat het in werkelijkheid was.

Die krengen waren soms levensgevaarlijk, kan me nog een foto herinneren dat mij iemand iets van een gevel erdoor was beschadigd...

Ja maar met een plank met een spijker er in getimmerd en dan die circo blitz er over schuiven dan gingen ze wel redelijk recht.
Maar het waren inderdaad ongeleide projectielen.
Maar dat goud wolkje was subliem. :blink:

foto

Wie kent dat nog: Mercurius Vuurwerk! Valt nu onder Hardix Vuurwerk maar is nog steeds in omloop.

En Hardix bestaat ook al een paar jaartjes niet meer inmiddels. :p Ik geloof dat Mercurius nog onderdeel is van GBV. Hier in de buurt toevallig nog te krijgen, maar die Lord Of Thunder gingen inderdaad heel lekker! :D

Ecqm87WK.jpg

Nog enkele overblijfselen na een wilde jaarwisseling. En wat voor toppers waren dat wederom. Vooral die Camuro Finale, die ramde er flink doorheen.

heerlijke foto's, gewoon af en toe wat nostalgie. Zo's Marijn pakketje, en die heavy 3 pakketjes van wolff geloof ik. Wat bonfire erbij.
Blijf maar komen met die foto's.

greetzzz

Inderdaad, veel nostalgie ook. Boven staande foto stat er vol mee vind ik. Links onder de Panter als ik het goed heb? De goede cake's van bonfire, de goede dominator enz.

Zeker, tweemaal! En wat te denken van de Zware Jongens? Ook zulke geweldige cakes destijds.

Prachtige foto's weer Ruben. Vooral die met dat afval in de sneeuw, mooi sfeervol. Ook je collectiefoto met enkele oude labels. Heel mooi. Kom maar door met meer!

Toffe foto weer Ruben. Gebruik gemaakt van de actie tijdens de Zena Trophy 2017 zo te zien? De andere foto's zijn ook sfeervol, vooral die van het afgestoken vuurwerk met op de achtergrond wat sneeuw. Allemaal klein spul als romeinse kaarsen, baby pijltjes, kanonslagen met rood papier etc. prachtige tijd en wat een genot. Ook mooie herinneringen aan de Dominator van B&W, te zien op een collectiefoto. Ben al weer benieuwd naar het volgende beeldmateriaal, ga zo door!

Er is nog genoeg. Helaas wat drukke tijden nu dus heb er niet altijd evenveel tijd voor. Maar zo nu en dan dat album doorspitten werkt erg verslavend kan ik je vertellen!

En ja, die actie 2 keer, scheelde toch weer wat centjes. En was blij dat de nieuwe Revolution compound was geworden. Scheelde weer wat lonten aan elkaar knopen.

uzEbEPa2.jpg

Cadeautje van de buurvrouw op mijn verjaardag. De nacht ervoor had ik het al gevierd voor vrienden... *kuch*. Ruim altijd je bewijsmateriaal op!

rT74Rx38.jpg

Eerste jaar VWC, eerste meeting voor mij bij Batavia Stad. Leuke dag gehad toen, meneer agent dacht dat we met vuurwerk rondliepen daar. Bleken dummies te zijn voor de prijsvraag!

Back
Bovenaan