[WINACTIE] Win een Broekhoff nostalgie-pakket!

De Air Strike was nieuw dat jaar: 10 schoten. Gouden blink, waaiers en gekleurde sterren, voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
b.jpg

Ook nieuw dat jaar: Avanti Assortiment Vittali 3 ass. 3 x 9 schoten. Gekleurde mines, Spinners, Multi color peony, Brocade crown voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
b.jpg

Ik ben benieuwd hoelang de 1 Minute Cake duurde... 34 schoten: 1 minuut lang plezier van prachtige effecten!

b.jpg

De Air Strike was nieuw dat jaar: 10 schoten. Gouden blink, waaiers en gekleurde sterren, voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
Bekijk bijlage 39597

Ook nieuw dat jaar: Avanti Assortiment Vittali 3 ass. 3 x 9 schoten. Gekleurde mines, Spinners, Multi color peony, Brocade crown voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
Bekijk bijlage 39598

Ik begreep dat deze op en over het randje gevuld waren. Echt super goede cakes. De scorpions trouwens ook!

Wat een toffe winactie van Broekhoff! Het is dan wel een dummy, maar alleen dat meter pakket al: de nostalgie druipt er vanaf. Die 1972 berichten gaat wel goed komen zo te zien, want wat zijn jullie enthousiast. Over nostalgie en Broekhoff gesproken: wat zou ik graag de Thunder Kings uit de Pyrostar lijn weer terug willen zien. Van de week een aantal collectiefoto topics van jaren geleden bekeken en ze kwamen zowat in elke collectie wel voorbij.

Back
Bovenaan