1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Heeft niet alleen met het artikel te maken maar meer met alle kosten in china die steeds hoger worden.

Ja en nee.. wat ik begrepen heb wordt dit in de voorverkoop een regulier artikel (dus geen actieartikel) waardoor deze ook mee gaan tellen voor het gratis vuurwerk.. Als ik nu iets zeg wat niet klopt meld het dan, dit is wat ik begrepen heb.

De reden dat ik deze niet op mijn lijst had gezet is omdat de effecten in mijn ogen niet al te groot zijn. Dit vind ik nu na het zien van de filmpjes nog steeds. Dit in vergelijking met alle andere Volt producten, waar de uitwerkingen in mijn ogen allemaal een stuk groter waren. Nee deze box kan mij niet bekoren.

hier de zelfde mening, de spinners komen mooi tot hun recht, maar het effect vind ik zeer matig...
maar helaas zijn er niet zo veel 100 shots bakken te vinden met strakke spinners.

Nou op een film die ik zag van de Colorful City vs Spinnerz 2 Colorz vond ik de effecten van de Spinnerz 2 Colorz meer dan prima! Dik blok en ik ben blij dat ik deze erbij heb dit jaar.

hier de zelfde mening, de spinners komen mooi tot hun recht, maar het effect vind ik zeer matig...
maar helaas zijn er niet zo veel 100 shots bakken te vinden met strakke spinners.

Vorig jaar bij een Vuurwerktotaal demo geweest, en vond deze veel beter dan de andere boxen van Vuurwerktotaal. Op film vind ik het ook niet goed overkomen. Voor dit jaar getwijfeld tussen deze en de Colorful City, en uiteindelijk deze besteld. Misschien kun je hem een keer zien op een demo?

Mooi maar de pangu is beter komt mede door de stijghoogte

Ik heb deze bak alleen op de demo's gezien en de Colorfull City van Pangu vorig jaar zelf gehad, maar ik zou niet zo snel zeggen dat de Pangu versie beter is hoor. Ik vond deze op de demo's minimaal gelijkwaardig! Aankomend jaar heb ik beide blokken, dan kan ik ze nog beter vergelijken! :thumbsup:

Heb ze beide van de week op een compilatie gezien, de Colorful City is duidelijk beter gevuld en heeft grotere boeketten. De spinners zijn van dezelfde kwaliteit en de Colorful City is ook gevarieerder natuurlijk. Ik zou zeker voor de Colorful City kiezen als je twijfelt tussen deze 2.

Super leuk blok alleen de boeketten zijn niet echt overtuigend. Wat ook een optie is om 4x de snakeyes te pakken.....

Ik kwam nog een filmpje tegen op youtube (Mainfire Feuerwerke). Ik vind dat de kleuren goed tot zijn recht komen op film, waaronder de kleur blauw. Heb deze box helaas nog niet live gezien, maar ik hoop dat daar dit jaar verandering in komt. Hetzij bij een demo, hetzij in de straat.

Deze dit jaar voor het eerst. Ben het eens dat deze zeker dik is, prijskaartje van 120 euro is veel te gek in mijn ogen.

Met freakactie/korting zeker leuk! Maar als ik hem zou moeten kopen voor 120 euro laat ik hem toch echt staan.

Wat vinden anderen van de 1,2" Spinnerz 2 Colorz

"Dit is erg lekker hoor... Tempo is voor sommigen misschien wat te vlot, maar m.i. precies goed! Eindelijk spinning tails die het echt doen”
fireworkaddict - Vuurwerkcrew.nl
"De mooiste nieuwkomer van 2017 vind ik! Misschien volgend jaar 2 tegelijk als finale :-) Deze box is perfect!”
1Salute - Vuurwerkcrew.nl
"Vond dit één van de mooiste bakken die ik had. Prachtige kleuren! Volgend jaar de hele 1.2" serie maar eens proberen."
MrXtremeFireworks - Vuurwerkcrew.nl
"Echt een box waar je de buurt wel ff mee weg blaast, wat een prachtige box. Vind die spinning tails helemaal geweldig, zorgen voor veel extra geweld. "
omepje - Vuurwerkcrew.nl

Dit staat op de vuurwerktotaal verkoop pagina van deze box :)

Gepaste tijd om een video'tje hiervan te uploaden dus :p

Prima doosje met goede burst. Maar de pauze's is wel iets wat ik graag weg zou wensen.

Back
Bovenaan