Mooiste / beste siervuurwerk leverancier van NL

Haha ben pas sinds vorig jaar op deze site...lees heel veel en dat ik dan weinig post zou toch geen probleem moeten wezen.

Ja maar sinds vorig jaar pas veel aan het lezen. Voorheen keek ik alleen filmpjes op YouTube en speurde ik de vuurwerk krantjes af haha

handigste is dan om te weten uit welke regio je komt. Dan kunnen we kijken welke freak dealer in de regio zitten wat die scherp geprijsd hebben en mogelijk wat scherper advies geven. En het is ook maar net hoever je wilt rijden.

Laat je niet gek maken door alle reacties joh.

Zoals al meerdere keren is gezegd, kijk eens boven aan het forum naar de acties van winkels. Er zijn in alle uithoeken van Nederland te vinden die freakacties hebben met goede producten en prijzen. Meestal hebben deze shops een gevarieerd aanbod van de topproducten van verschillende importeurs. Kijk inderdaad eens naar Evolution en Pangu, maar ook Rubro, Vuurwerktotaal, Vuurwerkmania en Zena hebben goede producten. Met zo'n budget gaat het echt wel lukken een mooie collectie samen te stellen.

Velen hier denken dat aantal posts of hoe lang geregistreerd of kennis over alles in vuurwerkland betekent of iemand liefhebber is of veel koopt.
Meestal is het tegenovergestelde waar.
Maak je niet druk, er zijn al genoeg leuke tips gegeven in dit topic dus veel plezier met uitzoeken!

Allereerst, als je zo'n groot budget hebt kan ik je aanraden om wat eerder in het jaar te bestellen. Rubro en Mania zijn prima importeurs maar kijk ook eens naar Evolution Fireworks of Pangu, die hebben heel mooie cakes en blokken. Ook vuurwerktotaal doet het elk jaar goed.

Ik deel je mening, en mijn advies voor volgend jaar is om in de eerste maanden van het jaar hier op de site in de gaten gaan houden welke winkels er freakacties geven. Dan heb je geheid 1/3 meer vuurwerk, of je hebt hetzelfde aantallen qua vuurwerk, voor zo'n € 500 minder :)

Back
Bovenaan