HQ Fireworks

Ze verkopen nu ook een omgelabelde Return of the Pheonix hier en bij Loots, genaamd Huilbak. Alleen dan voor een stukje meer dan hier, ik snap dat nooit zo goed hun prijsbeleid van Wolff producten.

Ze verkopen nu ook een omgelabelde Return of the Pheonix hier en bij Loots, genaamd Huilbak. Alleen dan voor een stukje meer dan hier, ik snap dat nooit zo goed hun prijsbeleid van Wolff producten.

Dan is het toch een omlabeling van de Return of the Phoenix wordt wel steeds duurder allemaal bij HQ en Loots

En we knallen gewoon weer vol gas het weekend in!! Dit keer de Extreme Salute Rockets van Salon Roger Fireworks o.a verkrijgbaar bij HQFireworks in België natuurlijk :D Achja.. hierbij de video gewoon GOED en HARD :D!

Enjoy!

En we knallen gewoon weer vol gas het weekend in!! Dit keer de Extreme Salute Rockets van Salon Roger Fireworks o.a verkrijgbaar bij HQFireworks in België natuurlijk :D Achja.. hierbij de video gewoon GOED en HARD :D!

Enjoy!

Was hier erg benieuwd naar , thanks.
Lijken niet heel hoog te gaan of is dat gezichtsbedrog ?

Lijken me echt prima pijlen! Alleen weer dik overprijst.. waarom moeten Chinese cat 2 fluitpijltjes nou €5,- per stuk kosten? Ook de 'aanbiedingsprijs' van €30,- voor 10 stuks gaat me te ver.

P1 pijlen inderdaad, qua hoogte gaan ze niet te hoog zodat je niets meer van het effect meekrijgt haha. Vond ze qua hoogte perfect eigenlijk.

Een fluitbak met een salute cake combineren, in wat zou dat resulteren? :D Zie hier de Titanium Willy, voor minder dan een Milly. O.a te koop bij Hq Fireworks.

Have a nice weekend!! :)

57.jpg

56.jpg

Gaaf dat ze ook daisy beams voor een topprijs hebben! Als je de titanium salute misloopt moet je daar gewoon een karton van kopen. Dan heb je ook een geweldige finale.

Mooie video LVT, blijft een winkel met een veel stabielere voorraad dan in Baarle!
Siervuurwerk blijft voor freaks helaas stevig aan de prijs, wel vaak goede promoties en unieke producten! :)

De nieuwe Surex boxen zijn ook bij HQ gearriveerd. Helaas nog steeds geen filmpje van de prototype. Wel een foto van de tubes.4ECBAC15-B4D7-428C-9AE4-64B96F4E84AC.jpeg

Back
Bovenaan