Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
- Visions of Ecstacy
- Evo bomber
- Rambam 3.0
- Acatenango
- Event Flash of the Gods
Deze staan op dit moment op de lijst. Nog even de filmpjes van Rubro en Vuurwerkmania door nemen en hij kan alweer verandert zijn haha
persoonlijke voorkeur:
Evo Skyline on Fire
Evo Acatenango
Evo Golden Age
Pangu colorfull City
Pangu Garden Party 1
[/QUOTE]Weet je wat pas raar is, ik had een karton van onderstaande, maar heb hem niet zo super beleefd. Denk persoonlijk dat het door het weer komt. Maar goed als je bijna 70 losse cakes hebt dan is het ook moeilijk onthouden. Zelfde heb ik met de fading stars. Ook karton maar kon me niet overtuigen. ........... denk dat het komt omdat ik pas jaartje consu doe.
5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)
[/QUOTE]Weet je wat pas raar is, ik had een karton van onderstaande, maar heb hem niet zo super beleefd. Denk persoonlijk dat het door het weer komt. Maar goed als je bijna 70 losse cakes hebt dan is het ook moeilijk onthouden. Zelfde heb ik met de fading stars. Ook karton maar kon me niet overtuigen. ........... denk dat het komt omdat ik pas jaartje consu doe.
5.) Pangu: Yellow River. (Dit keer geen doos, maar een cake. Deze cake moet men gewoon in de collectie hebben. Echt een topper dat het al een tijdje goed doet. Nu deze bij diverse winkels in de uitverkoop is (4 stuks voor 75,- of 20,- los) zou men het eens moeten overwegen te kopen. Krijgt men echt geen spijt van. Deze cake verdient terecht een plaats in mijn top 5.)
Eens met bovenstaande. Na allle goede recensies gelezen te hebben heb ik de cake vorige jaar ook aangeschaft. Het was niet slecht maar ook niet erg bijzonder of een wow-factor.
-4; proffesional powerbox 1-2-3.
Ik heb ze als broers even samen gepakt. Hier heeft Heron perfecte compounds afgeleverd, geen of nauwelijks vertraging, grote effecten en vooral gevarieerd. Zaten afgelopen jaar in de collectie en dit zijn een van de weinige boxen buiten colorful city welke ik me nog kan herinneren.
100% eens...niet erg goed te verkrijgen in NL, maar had vorig jaar de powerbox 2 geloof ik....prachtig hoor! en erg goede prijs / kwaliteit verhouding!
Voor mij op dit moment:
Colorful City
Snow storm
Angry Red Hornet
Primal instinct
Transbomber
Staan hier allemaal op de lijst![]()
Eens maar hoop nog steeds op een zelfde soort verrassing als met de Cruel Traction het eerste jaar.Wolff doet naar mijn mening al een paar jaar niet mee, leuk voor de gewone nederlander, maar niet voor freaks.
Grappig hoe dit kan veranderen!Het is op dit moment:
- Winternight
- Acatenango
- Skyline of Fire
- Spinnerz to colorz
- Snowstorm
Budget technisch moet ik de Skyline on Fire helaas overslaan. Maar de andere 4 komen hier in de straat![]()