Acatenango [Compound]

Schitterende box! Als de productie zo presteert dan komt ie er gegarandeerd in! Dit is pas echt een showbox te noemen met de afwisseling van shapes en effecten. Ook een heerlijke finale van het effect van de Snowstorm!

Wauw wat een topper zo op de laatste film... Eigenlijk gewoon de Serenity maar dan met (naar mijn mening) veel mooiere effecten! Ik geloof wel dat het goed komt met de productieversie, was met de Serenity ook zo.

Op dat filmpje van nitraat is geschoten in Duitsland zie je niet echt blauw

https://youtu.be/rfwAYrcWggI
Bij deze van evolution word ik helemaal gek als ik vanaf 1.10 hee die lucht met blauw gevuld zie worden! Is dat nou bij de productie film niet goed te zien of eruit gelaten

Wat een gruwelijke bak zeg! Het enige wat hij mist is een lompe finale maar verder echt gewoon prachtig!

Ik kijk naar de uitwerking van de effecten he, niet naar hoe hard is de burst. 90% vind de burst belangrijker dan de uitwerking :wink:

Ik vind beide belangrijk, als de burtsknal maar niet te zwaar wordt en de effecten teveel uit elkaar gooit. Dat is het euvel wat je regelmatig ziet in Nederland maar is bij deze cake niet het geval. Het is inderdaad een beauty, maar net ff te hoog geprijst voor mij.

120 euro (net zoals de Serenity) is toch gewoon een nette prijs in de freakactie? In feite 30 euro per waaier...

de vroege beslissers konden hem aanschaffen voor 100 euro. Ik vind hem echt heel mooi overkomen op de video’s. Ben blij dat ie dit jaar bij mij in de straat staat.

Ik vind deze echt fantastisch zo op film. Twijfel alleen wel omdat ik heel veel bomen in de straat heb. Mochten we thuis oud en nieuw vieren, dan vraag ik me af of ik ruimte genoeg heb ... :frusty:

Back
Bovenaan