Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wetgeving Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Whitebeard Bekijk bericht
    Ik ga morgen naar Duitsland om vuurwerk af te halen met een KvK-nummer, deze staat op mijn vaders naam. Weten jullie of mijn vader dan mee moet gaan om zich te legitimeren of is het voldoende als ik een KvK uittreksel kan tonen?
    Mag ik mee?

    Je vader moet jou in dit geval volmachten.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Whitebeard Bekijk bericht
      Ik ga morgen naar Duitsland om vuurwerk af te halen met een KvK-nummer, deze staat op mijn vaders naam. Weten jullie of mijn vader dan mee moet gaan om zich te legitimeren of is het voldoende als ik een KvK uittreksel kan tonen?
      Bij mij was een handtekening van de eigenaar van de kvk genoeg werd mij verteld door de eigenaar van de vw winkel.
      Ik ga volgende week maar wordt nu wel zenuwachtig of er geen reisverbod morgen kont.
      Kabinet zou blijkbaar met zeer strenge regels komen.
      Maar als ik hoor dat ze de openingstijden van winkels van 18:00 naar 17:00 terug willen brengen zal het hopelijk wel meevallen.

      Comment


        welke duitse winkels werken met kvk en hoe dit zit kwa regels? mag via pm.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Whitebeard Bekijk bericht
          Ik ga morgen naar Duitsland om vuurwerk af te halen met een KvK-nummer, deze staat op mijn vaders naam. Weten jullie of mijn vader dan mee moet gaan om zich te legitimeren of is het voldoende als ik een KvK uittreksel kan tonen?
          Het is wel handig als je een volmacht meeneemt

          Comment


            En met een KVK nummer kun je dan nu al in Duitsland vuurwerk halen?
            Heb je meer informatie toevallig? Mag via PM of gewoon in topic ;)
            Het beste werk is vuurwerk.

            Comment


              Wat ik heb gedaan is contact opgenomen met de winkel waar ik vuurwerk wil kopen, vragen of ik hier met een KvK-nummer vuurwerk eerder kan afhalen. Vervolgens geven zij aan wat je nodig hebt om dit te kunnen doen.

              Comment


                Kan iemand mij een pb sturen welke winkels dit zijn?

                Bedankt alvast!

                Comment


                  Pb is hier ook meer dan welkom

                  Comment


                    Edit: mag weg
                    The 31st of December..

                    Comment


                      Pleur het lekker openbaar
                      If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                      Comment


                        Misschien niet teveel slapende honden wakker maken in dit topic. Ik heb zo'n vermoeden dat dit in the end alleen maar tegen ons en winkeliers kan gaan werken. Uiteraard zijn dit gewoon regelingen die ook vrij gecommuniceerd worden maar mijn onderbuik zegt me dat we dit beter niet te luidruchtig moeten bespreken.

                        Comment


                          Ik zie hier allemaal ingewikkelde constructies met KVK nummers enzo... maar is het (vooralsnog) niet gewoon een kwestie van wachten op de verkoopdagen?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Ik zie hier allemaal ingewikkelde constructies met KVK nummers enzo... maar is het (vooralsnog) niet gewoon een kwestie van wachten op de verkoopdagen?
                            Daar kun je voor kiezen, maar ik denk zelf dat Duitsland 9 december Nederland gaat volgen en ook een verkoopverbod in gaat stellen

                            En zo ingewikkeld is het niet om met een uittreksel van het KVK nu al vuurwerk uit Duitsland op te halen

                            Comment


                              Graag een PB met winkels die nu al vuurwerk verkopen in Duitsland met KVK.

                              Comment


                                Ik krijg continu berichten hoe het werkt met het kopen van vuurwerk met KVK. Hieronder nog een keer de uitleg.

                                Ben je ingeschreven bij het KVK dan dien je een uitreksel aan te vragen. Deze kost ongeveer €15,00. Deze heb je nodig om vuurwerk in Duitsland te kopen buiten de laatste 3 dagen van het jaar. Het maakt niets uit welk bedrijf je hebt. Staat het bedrijf niet op jou naam dan heb je een volmacht nodig van de eigenaar. Voorbeelden van een volmacht zijn genoeg te vinden op internet.

                                Twijfel je om het te doen. 1 advies begin er dan ook niet aan. In Duitsland is het legaal maar niet in Nederland.

                                Comment

                                Working...
                                X