Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer steek je vuurwerk af ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Cadbury Coaster Bekijk bericht
    Meestal in fases. Standaard beginnen rond 18.00 uur met grondvuurwerk, fonteinen, mines en fonteinen.
    Dan de 75% van de collectie tussen pak 'm beet 20.30 uur en 23.59 uur. Dan iedereen gelukkig nieuwjaar wensen, ondertussen kijken wat de buurt afsteekt en dan wanneer het weer rustig(er) wordt, omstreeks 00.15 uur, de overgebleven cakes en compounds afsteken.
    Dit lijkt me ook wel een goed idee.

    Ik ga vast een shortlist maken voor wat ik bewaar voor om 0000

    ipv zoals ieder jaar, bijna alles na 0000 schieten.

    Comment


      #17
      Om 18 uur sta ik altijd met de kinderen buiten die dan lekker wat klein spul kunnen stoken en dan af en toe een leuke cake of compound tussendoor om lekker in de stemming te komen. Dan tot ongeveer 22 uur zo af en toe is wat stoken en om 22 uur weer een half uurtje lekker stoken met wat mooie cakes en compounds. Om 0.00 ga ik echt los en dan gaat het tot 2 uur vol gas
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        #18
        Dit jaar vanaf 18:00 elk uur 5 a 6 kleine cakes met af en toe een sierlijke compound die niet meekan in het geweld van 00:00. Om 00:00 vol gas tot 02:00
        Knaldrang

        Comment


          #19
          Ik heb het afgelopen jaar opgedeeld in 5 momenten. Tot 18.00 cat1. Van 18.00-19.00 wat knalcakes, fonteinen, ander klein spul. Om 20.00 de eerste siercakes en Something Different. Om 22.00 de Vivaldi aangestoken, de kinderen hebben deze nog mooi meegepakt. Tevens de sierlijkste cakes aangestoken. Om 00.10 het spul met meer geweld de lucht in. En inderdaad, van te voren al een indeling gemaakt wat voor welk tijdslot in aanmerking kwam.

          Comment

          Working...
          X