Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaat komend oud en nieuw vergelijkbaar (positief) worden beleefd als vorig jaar?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vind het nog steeds bijzonder dat links steeds de schuld krijgt, terwijl een rechts kabinet deze beslissingen neemt.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
      Vind het nog steeds bijzonder dat links steeds de schuld krijgt, terwijl een rechts kabinet deze beslissingen neemt.
      Daar heb je een punt, als schuift VVD in mijn ogen verder en verder naar links op. Het gedachtegoed doelde ik vooral op en dat komt voort uit links.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
        Vind het nog steeds bijzonder dat links steeds de schuld krijgt, terwijl een rechts kabinet deze beslissingen neemt.
        Bruls en Grapperhaus zijn ook allebei CDA

        Comment


          Ik verwacht ook veel meer vuurwerk dan vorig jaar en meer ellende. vorig jaar had ik bij vroegtijdige knallen nog wel eens: doe nou niet. Maar nu denk ik: fuck it, hoop dat Nederland afbrandt

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
            Vind het nog steeds bijzonder dat links steeds de schuld krijgt, terwijl een rechts kabinet deze beslissingen neemt.
            Rutte laat zich ompraten door linke fabeltjes, die zitten er tot aan de elleboog in bij hem.

            Verder denk ik dat het dit jaar juist meer zal worden, hoor nu al vele malen meer cakes en knallen in de omgeving dan vorig jaar.

            Ook ik heb mij vorig jaar netjes aan Cat1 gehouden, maar ga er niet nog een jaar zo bij staan terwijl letterlijk en figuurlijk de blokken de lucht in gingen verderop in de buurt.
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              Vind het nog steeds bijzonder dat links steeds de schuld krijgt, terwijl een rechts kabinet deze beslissingen neemt.
              Sinds wanneer hebben wij een rechts kabinet?

              Daarnaast, het beleid is al jarenlang links
              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

              Comment


                De koers/kleur van oudsher is wat anders dan hoe er gehandeld wordt bij de VVD, laten we het zo maar zeggen. Veel te ver opgeschoven naar links.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
                  Sinds wanneer hebben wij een rechts kabinet?

                  Daarnaast, het beleid is al jarenlang links
                  Al meer dan 20 jaar kent Nederland nu een (centrum) rechts kabinet met rechts beleid.
                  Dat zijn puur de feiten.
                  Graperhaus en bruls komen ook uit partijen onderdeel van dat centrumrechtse kabinet.
                  Dat de Pvddd en GroenLinks af en toe een motietje eruit knallen met maar een beperkt aantal zetels zou niet uit hoeven maken.
                  Gevoel kan misschien anders zijn, maar feitelijk wordt Nederland al jaren rechts bestuurd.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                    Rutte laat zich ompraten door linke fabeltjes, die zitten er tot aan de elleboog in bij hem.

                    Verder denk ik dat het dit jaar juist meer zal worden, hoor nu al vele malen meer cakes en knallen in de omgeving dan vorig jaar.

                    Ook ik heb mij vorig jaar netjes aan Cat1 gehouden, maar ga er niet nog een jaar zo bij staan terwijl letterlijk en figuurlijk de blokken de lucht in gingen verderop in de buurt.
                    Heerlijk, that’s the spirit. Hoop dat elke freak hier op zn minst een rijtje cakes of een goede compound heeft weten te bemachtigen om het 12u moment aan elke azijn pisser te laten weten dat de traditie spring levend is

                    Comment


                      Ik heb me vorig jaar ook netjes aan de regels gehouden, maar ik vermoed dat de zolder restvoorraad wel een keer wat kleiner moet worden ...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                        Hier hetzelfde inderdaad, ook steeds meer gematigde jan-met-de-pet vuurwerkliefhebbers (geen fanatieke freaks zoals hier) zijn klaar met dit symboolbeleid.
                        Jij woon toch in de buurt van barneveld? Was het vorig jaar daar nog wat? Ik ben waarschijnlijk dit jaar daar ook.
                        ☞M~PYRO☞

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
                          Jij woon toch in de buurt van barneveld? Was het vorig jaar daar nog wat? Ik ben waarschijnlijk dit jaar daar ook.
                          Jazeker, goed onthouden!

                          Alleen ben ik nog nooit met oudjaar in Barneveld geweest, ook niet overdag. Ik logeer meestal bij mijn ouders omgeving Dordrecht!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                            Jazeker, goed onthouden!

                            Alleen ben ik nog nooit met oudjaar in Barneveld geweest, ook niet overdag. Ik logeer meestal bij mijn ouders omgeving Dordrecht!
                            Haha oke, jammer altijd een fijn idee om een freak vlak in de buurt te hebben. Maar kwas vorig jaar in Scherpenzeel maar daar was het helemaal drama, daar werd echt heel weinig afgestoken
                            ☞M~PYRO☞

                            Comment


                              Kijk, wat mede kippendorpers. Zelf heb ik zicht op de westkant (Lidl kant zeg maar) van Barneveld. Afgelopen jaarwisseling ging het het aardig los. Wel pas later in de avond. De wijk waar de Molukkers zitten gaat sowieso. In het buitengebied richting De Glind/Achterveld/Terschuur/Nijkerk gaat er zat de lucht in. Vanuit Voorthuizen/Kootwijkerbroek/Lunteren vooral zware doffe dreunen.

                              Mocht je in Barneveld oud en nieuw vieren dan kom je wel aan je trekken.

                              @moesten, apart dat Scherpenzeel zo drama was, voor mij leek het of er aardig wat werd afgestoken. Alhoewel er natuurlijk een behoorlijke afstand zit tussen Barneveld en Scherpenzeel en het ook het buitengebied kan zijn....

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Bbqommando Bekijk bericht
                                Kijk, wat mede kippendorpers. Zelf heb ik zicht op de westkant (Lidl kant zeg maar) van Barneveld. Afgelopen jaarwisseling ging het het aardig los. Wel pas later in de avond. De wijk waar de Molukkers zitten gaat sowieso. In het buitengebied richting De Glind/Achterveld/Terschuur/Nijkerk gaat er zat de lucht in. Vanuit Voorthuizen/Kootwijkerbroek/Lunteren vooral zware doffe dreunen.

                                Mocht je in Barneveld oud en nieuw vieren dan kom je wel aan je trekken.

                                @moesten, apart dat Scherpenzeel zo drama was, voor mij leek het of er aardig wat werd afgestoken. Alhoewel er natuurlijk een behoorlijke afstand zit tussen Barneveld en Scherpenzeel en het ook het buitengebied kan zijn....
                                Ja kmoet ook eerlijk zeggen dat ik er pas om kwart voor 1 was. kwas eerst bij mijn ouders, maar die wonen buitenaf. Maar in Scherpenzeel was het rond die tijd echt helemaal niks. Maar grappig dat jij ook in Barneveld woont eerdere jaren stond ik altijd bij Roemer visserpark vlak bij de Spar. Dus dat is niet heel ver bij jouw uit de buurt
                                ☞M~PYRO☞

                                Comment

                                Working...
                                X