Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2019/2021 Was de laatste jaarwisseling met consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2019/2021 Was de laatste jaarwisseling met consumentenvuurwerk

    Freaks,

    Met wederom een "tijdelijk" vuurwerkverbod zijn we er weer ingelopen dit jaar. Ik vrees dat dit de doodsteek wordt voor veel dealers. De jaarwisseling 2019/2021 was de laatste met consumentenvuurwerk. De aankomende 5 jaar wordt het tijdelijk, en daarna permanent.
    Helaas.

    Vuurwerk is een passie!

    #2
    daar heb je helemaal gelijk in...het einde is aangekondigd.
    en je kan nog zo positief zijn maar het is gewoon klaar...de branche buigt al jaren voorover on hard genomen te worden en is dit jaar niet anders geweest...en komende jaren hebben we ze niet meer nodig want vuurwerk is voorbij zoals wij kennen.
    En nee zijn niet de woorden van een boze freak maar gewoon de keiharde waarheid.
    we worden elke keer weer voorgelogen om een verbod erdoor te rammen en dit blijft elk jaar terugkomen...

    Comment


      #3
      Einde oefening. Zoals ik begrijp zijn bij sommige dealers de compensatie bedragen van vorig jaar nog niet eens binnen. Effectief is straks geen verbod meer nodig, je kunt t straks alleen nog illegaal krijgen.

      Comment


        #4
        Wat een poppenkast. Ik snap wel dat ze de theaters en circussen sluiten, want het is al een grote POPPENKAST! Maar ja ik denk ook dat 19-20 de laatste jaarwisseling was waarbij legaal consumentvuurwerk in Nederland gekocht kon worden!!

        Comment


          #5
          Daar kun je vergif op innemen. Bruls en Grapperhaus (beide CDA) zijn dikke mik, Bruls wordt volgende minister van justitie. Komende kabinet olv vvd Rutte gaat de zorg nog verder uitkleden... Ook de grote rechtse partijen zijn anti vuurwerk geworden..

          Dag NL vuurwerk, welkom Belgie/Duitsland/zwarte markt.

          Comment


            #6
            Het is nu over en uit voor de particulier.
            Als alle burgemeesters de koppen bij elkaar steken en zeggen we willen alleen nog maar georganiseerde shows, dan is dat het vooruitzicht in Nederland.
            En daar lijkt het nu erg op!!
            Ontzettend jammer voor de liefhebber, deze zullen het oud en nieuw in Duitsland gaan vieren.

            Comment


              #7
              Het verbod is nu permanent. Het einde is nabij. Onze passie, de traditie, heeft geen enkele betekenis meer. Alles moet kapot in dit land, kwaadwillende minderheden zijn de baas in Nederland. Corona werd gewoon misbruikt voor het doel van links om weer ons land dat beetje kleiner te maken. Nederland is kapot.

              Sterkte aan alle bedrijven, de politie/handhavers, de zorg, en de haters. Want nu word t de illegale handel in gegooid. Dat worden veel gewonden/doden of erger. En vooral sterkte mede liefhebbers en dit forum.
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #8
                Het is einde oefening!
                Iedereen die roept dat dit weer tijdelijk is is naiief. Er werd ons vorig jaar ook van alles mooi beloofd. Ik ga ook maar eens bij mijzelf te rade of ik inderdaad alles ga annuleren zodat ik in ieder geval mijn geld terug heb voordat iedereen omvalt.
                We moeten met ze alle eens hopen dat de branche het hele jaar actief blijft en mocht cojona er nog zijn als we kunnen schaatsen dit ook eens landelijk in media uitmeten. En niet als het weer te laat is.
                Daarbij irriteer ik me ook ontzettend aan de verschillende importeurs die binnen een uur na het 'lekken' van de plannen al gelijk op social media verkondigen dat ze bestellingen annuleren en het geld terug storten. Waarom word er niet gevochten voor jullie branche en onze hobby? maakt geld dan alles goed?

                Comment


                  #9
                  Natuurlijk is het einde oefening. Keurig gespeeld van de politici en het was altijd al zwak spel vanuit de branche. Door corona is het verbod alleen maar wat sneller gegaan maar ook zonder corona had het binnen 5 jaar afgelopen geweest.
                  Kan je allemaal boos op politici zijn maar de branche moet vooral naar zichzelf kijken.

                  Comment


                    #10
                    Ideale tijd voor sommige partijen om hun agenda door te drukken onder het mom van "......" je snapt hem wel.

                    Comment


                      #11
                      Dat stiekeme gedoe altijd..
                      Oorspronkelijk geplaatst door PyroCrewGrunn Bekijk bericht
                      Ideale tijd voor sommige partijen om hun agenda door te drukken onder het mom van "......" je snapt hem wel.

                      Comment


                        #12
                        Wederom is er weer getoond hoe onbetrouwbaar onze volksvertegenwoordigers zijn. Het is handjeklap en onderlinge deals welke alles behalve tengoede komen van het volk. Men grijpt wederom Corona aan om deze maatregel goed te praten. Ik verwacht dat het een bende gaat worden. Men is het geduld en begrip al lang voorbij.

                        Comment


                          #13
                          Ik kan mij zeker vinden in het gevoel dat dit misschien het einde is voor consu vuurwerk kopen in NL.. helaas maar waar.

                          Maar wat vorige jaarwisseling ook heeft aangetoond dat er nog genoeg de lucht in gaat en er niet gehandhaafd wordt. Dus einde van de traditie zou ik het niet noemen

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                            Natuurlijk is het einde oefening. Keurig gespeeld van de politici en het was altijd al zwak spel vanuit de branche. Door corona is het verbod alleen maar wat sneller gegaan maar ook zonder corona had het binnen 5 jaar afgelopen geweest.
                            Kan je allemaal boos op politici zijn maar de branche moet vooral naar zichzelf kijken.
                            Eens, maar toch vraag me af wat moet de branche en liefhebbers vanaf nu doen? Is er nog een kans of geven we op?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                              Het is einde oefening!
                              Iedereen die roept dat dit weer tijdelijk is is naiief. Er werd ons vorig jaar ook van alles mooi beloofd. Ik ga ook maar eens bij mijzelf te rade of ik inderdaad alles ga annuleren zodat ik in ieder geval mijn geld terug heb voordat iedereen omvalt.
                              We moeten met ze alle eens hopen dat de branche het hele jaar actief blijft en mocht cojona er nog zijn als we kunnen schaatsen dit ook eens landelijk in media uitmeten. En niet als het weer te laat is.
                              Daarbij irriteer ik me ook ontzettend aan de verschillende importeurs die binnen een uur na het 'lekken' van de plannen al gelijk op social media verkondigen dat ze bestellingen annuleren en het geld terug storten. Waarom word er niet gevochten voor jullie branche en onze hobby? maakt geld dan alles goed?
                              Dit doen ze ongetwijfeld omdat ze anders platgebeld en gemaild worden door alle mensen die zich meteen zorgen maken over hun geld. Zie sommige andere topics maar waar mensen nu 2 uur na berichtgeving al lopen te klagen over wanneer ze hun geld terug gaan krijgen.

                              Comment

                              Working...
                              X