Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meld je aan bij Opiniepanel 1Vandaag en panel Hart van Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    Uitslag had ik jullie kunnen voorspellen.
    Precies, of het klopt of niet. De staatspropaganda draait overuren.
    "Amor fati: let that be my love henceforth!

    Comment


      #47
      Heeft iemand een kopie van de vragenlijst ?

      Comment


        #48
        Afgelopen week startte Eenvandaag een opinie onderzoek naar 2 jaar corona en wat je voor de toekomst verwacht...een van de vragen was of een vuurwerkverbod ook in de toekomst moet gelden (stond ergens bij een van de vragen, redelijk onopvallend). Zaterdag 26 februari is de uitslag.

        Comment


          #49
          Ja, als een van de opties wat je wilde dat er na corona van de maatregelen overbleef, met tussen haakjes achter de vw optie (om de zorg te ontlasten). Die lui hebben dus niet opgelet. Mss dat het doordringt als de evaluatie over de jaarwisseling aan de Kamer wordt aangeboden en besproken.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Ja, als een van de opties wat je wilde dat er na corona van de maatregelen overbleef, met tussen haakjes achter de vw optie (om de zorg te ontlasten). Die lui hebben dus niet opgelet. Mss dat het doordringt als de evaluatie over de jaarwisseling aan de Kamer wordt aangeboden en besproken.
            Ik heb het volgende gereageerd, even snel, weinig tijd:

            Het vuurwerkverbod (om zorg te ontlasten) is totaal niet relevant in de corona discussie. Afgelopen twee jaar is gezien dat mensen graag legaal consumenten vuurwerk af willen steken ongeacht dat er een verbod is.

            Door een verbod op legaal vuurwerk zijn er meer slachtoffers gevallen die naar illegaal vuurwerk hebben gegrepen. De druk op de zorg is dus door een verbod op legaal vuurwerk hoger geworden. Ook is het verbieden van legaal vuurwerk symbool politiek:



            Verder gaan er veel fabels rond over legaal consumenten vuurwerk, zie deze website: https://hvlv.nl/feitenenfabels/

            Het zou jullie sieren dit ook eens eerlijk, open en transparant mee te nemen in de vraag en de antwoorden.

            En ja ik ben een vuurwerk liefhebber, van legaal goedgekeurd Nederlands vuurwerk. En ja dit wil ik graag toelichten: .......

            Comment


              #51
              Voor de geintereseerden:



              Geen verrassende uitslag aangezien deze nagenoeg gelijk is aan een eerdere enquete:

              Een meerderheid staat achter het kabinetsbesluit om vuurwerk ook dit jaar te verbieden en daarmee de hulpdiensten te ontzien. De vuurwerkverboden in coronatijd lijken de kijk op consumentenvuurwerk compleet te veranderen: 62 procent wil er voorgoed vanaf.


              Kennelijk zitten er veel voorstanders in het panel...

              Comment


                #52
                Voor wie lid is van het Opiniepanel: in de enquete die vandaag is uitgezet, zijn vragen over een vuurwerkverbod verstopt.

                Comment


                  #53
                  Weer ingevuld. Speciaal voor dit soort nonsens lid geworden. Hen tevens naar de werkelijke cijfers (bij oa het HVLV) gedirigeerd.

                  Comment


                    #54
                    ook ingevuld!

                    Comment


                      #55
                      Bijzonder dat ik deze dan weer niet gehad heb. Toch maar even ingevuld via de site

                      Comment


                        #56
                        Yep gezien en meegedaan

                        Comment


                          #57
                          Ook ingevuld

                          Comment


                            #58
                            .............
                            .
                            Laatst aangepast door Fegefeuer; 14 November 2022, 19:42.

                            Comment


                              #59
                              Ik ben wel lid van het opiniepanel, maar vragen over vuurwerk lijken mij altijd over te slaan. Misschien ben ik wat achterdochtig, maar dat zal toch niet met mijn eerdere antwoorden te maken hebben ?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                                Ik ben wel lid van het opiniepanel, maar vragen over vuurwerk lijken mij altijd over te slaan. Misschien ben ik wat achterdochtig, maar dat zal toch niet met mijn eerdere antwoorden te maken hebben ?
                                Mails worden, zo lijkt het, niet allemaal tegelijk verstuurd. Tussen die voor mij en die voor mijn vrouw zat twee uur tijdsverschil. Misschien krijg jij er nog een?

                                Comment

                                Working...
                                X