Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meld je aan bij Opiniepanel 1Vandaag en panel Hart van Nederland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb het ook ingevuld!
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      #32
      Hier ook binnengekregen en ingevuld.

      Comment


        #33
        Done! Die van het opiniepanel vul ik dit jaar eigenlijk meer in dan ooit tevoren, haha. Voorheen sloeg ik er meestal wel e.e.a. over. Sommige onderwerpen gingen mij dan toch al niets aan, maar dat is zeker het laatste half jaar wel anders.

        Kan ik toch m'n klaagzang gewoon kwijt zonder dat een ander er last van heeft.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #34
          ingevuld!!

          Comment


            #35
            Ingevuld, het zag er niet naar uit dat het hierin over vuurwerk zou gaan. Het was mij ontgaan in ieder geval.

            Comment


              #36
              Dank voor de waarschuwing. Ook ingevuld.

              Comment


                #37
                Net mail van hart van Nederland, korte enquête over de jaarwisseling

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                  Net mail van hart van Nederland, korte enquête over de jaarwisseling
                  Mocht ik kennelijk niet aan meedoen. Vandaag wel uitnodiging gekregen met vragen over dierentuinen.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
                    Mocht ik kennelijk niet aan meedoen. Vandaag wel uitnodiging gekregen met vragen over dierentuinen.
                    ik mocht ook niet meedoen helaas...

                    Comment


                      #40
                      Helaas ook niks ontvangen..

                      Comment


                        #41
                        Ik heb mij bij deze niet aangemeld, omdat ik mijn bedenkingen heb. Moest je je leeftijd ook opgeven bij het aanmelden?

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                          Ik heb mij bij deze niet aangemeld, omdat ik mijn bedenkingen heb. Moest je je leeftijd ook opgeven bij het aanmelden?
                          Volgens mij in een categorie,dus ze zullen wel uitgezocht hebben op leeftijd categorie die tegen vuurwerk zijn...

                          Comment


                            #43
                            Ik heb me aangemeld bij 1vandaag en radar. Voor die laatste heb ik hoop, maar als ik hier de reacties lees zijn HvN en 1vandaag vrij selectief wie zij welke vragenlijst toesturen. Dat is op zich te verklaren zonder er iets kwaads van te denken, maar toch neemt het niet weg dat hier een onmiskenbare mogelijkheid door ontstaat om van te voren de uitslagen van dergelijke vragenlijsten te kunnen beïnvloeden. Smerig is het. Ben benieuwd wat er komen gaat.
                            Verder heb ik niets te melden.

                            Comment


                              #44
                              Resultaat onderzoek 1Vandaag van voor de jaarwisseling is bekend:

                              Meerderheid wil permanent vuurwerkverbod

                              Eindigt 2021 met een klapper? Daarover zijn de meningen verdeeld. De ene helft (48 procent) denkt dat vuurwerk afsteken voor consumenten permanent verboden wordt; de ander helft (46 procent) niet. Het kabinet stelde deze jaarwisseling zo'n algeheel vuurwerkverbod in om de zorg te ontzien rond oud en nieuw.

                              Een flinke meerderheid (63 procent) zou het in ieder geval een goede zaak vinden als het afsteken van al het vuurwerk voor altijd verboden wordt. Drie op de tien zien liever dat dit jaar een uitzondering is en er volgend jaar 'gewoon' weer geknald kan worden.

                              Mensen zijn hoopvol over 2021: driekwart denkt dat het een goed jaar wordt voor henzelf. Wel verwachten de meeste mensen voorlopig nog niet terug te kunnen naar het ‘oude normaal’.

                              Comment


                                #45
                                Uitslag had ik jullie kunnen voorspellen.

                                Comment

                                Working...
                                X