Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voor mij ook de Transbomber, al moet ik zeggen dat de Cruel traction ook nog steeds top is! Maar ga nu eens voor de vernieuwing!

    Comment


      Transbomber, van de boxen die ik had, was dit toch wel diegene met het meeste WOW! effect.
      2024 >> 25

      Comment


        4 seasons van rubro. Voor deze box gegaan omdat deze al een hele tijd meegaat en de kwaliteit nog altijd top is!

        Comment


          ik nomineer drie blokken.


          1 Rottweiler van Lesli, wat een geweld uit dit bakkie. Niet zo groot maar wel qua potente



          2. Six Best Possible jaar 2016 van China Red. Wat een geweld.

          Film geleend uit het topic

          3. De cake box 4 van Witte vuurwerk. Lijkt wel illegaal qua uiterlijk maar e uitwerking is ook op het randje, wat een geweld.

          Film geleend uit het topic
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            Zonder twijfel de Transbomber.
            Alleen al door de enorme ophef-om-niks van tevoren.
            Om dan vervolgens in de straat alle twijfels compleet de grond in te beuken.
            Ik heb er enorm van genoten, meer nog dan van de Cruel Traction, King Crown with Glitter, Tante Rikie en noem maar op. We hadden een kleine 40 verschillende cakeboxen, maar deze verraste het meest.
            En ook prijstechnisch gezien een topper!
            De keuze was daarom niet moeilijk.

            Comment


              Voor mij was dat de 1,2” green tail purple star w green 100's, omdat ik deze dit jaar had en dat tempo, i.c.m. de mooie kleuren is fenomenaal!

              Comment


                Voor mij zonder twijfel de Transbomber.

                Comment


                  Voor mij nog altijd de Cruel Traction

                  Comment


                    Al 2 jaar op rij de HFF Hardstyle box, wederom lekker box met goede klappen. Ondanks dat ik het maar een half dagje heb kunnen laten drogen.

                    Comment


                      Colorful City van Pangu. Hands down.

                      Comment


                        De meest besproken cakebox op dit forum; de Transbomber. Vantevoren veel discussie over deze box. Maar in de straat blies ie als een malle. Toppunt de vierde cake met de gouden regen; fenomenaal!

                        Comment


                          Moet stemmen op een box die ik zelf had (vind ik) anders had ik de transbomber gekozen. Zelf niet besteld vanwege alle "buzz" die er om heen hing, en god wat heb ik daar een spijt van ...
                          Ik kies voor mij daarom voor de revolution van zena. Mooi tempo, prima burst en mooi afwisselend.

                          Comment


                            Vuurwerkmania 1.2" spinning tail to multicolor was de box met de grootste wow factor.

                            Comment


                              Phoe he wat lastig... Mijn stem gaat uit naar de Cruel traction...omdat ik deze zelf had.

                              Mijn vaste stookmaat had de transbomber en deze komt op twee en ikzelf had nog de smashbox 1 als goede derde..en ook wil ik de 4 seasons benoemen. Geweldig cakeboxen!

                              Comment


                                Zoveel mooist dit jaar gezien...lastig kiezen.

                                Maar als ik dan moet kiezen: Transbomber van Rubro. Vooral vanwege de versnellingen, enorme crackling wolken en harde burst.

                                Comment

                                Working...
                                X