Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Transbomber !!

    Comment


      Transbomber zeker top.
      Zena Triumph vind ik zeer zeker een goede 2de. Goede prijs, harde burst en brede effecten!

      Comment


        Boxen van pangu waren erg goed. En betaalbaar. Welke box ik kies? Vision of exrace.
        Greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          The Rage (Cruel Traction). Snoeiharde burst en dikke grote boeketten. Verder de narcotic box en event area 51 waren ook top. Voor 3 tientjes (voorverkoop)echt mooi spul, volle boeketten en lekkere burst.
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            Voor mij de transbomber, geweldig rambak voor een relatief zachte prijs. Na alle discussie in het topic flikt rubro het toch weer!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
              Boxen van pangu waren erg goed. En betaalbaar. Welke box ik kies? Vision of exrace.
              Greetzz
              Sluit me hierbij aan. Pangu vind ik best ondergewaardeerd! Ik stem op de Smash Box 1 welke ik zelf had. We staken de Crual Traction daarvoor af en in mijn optiek vond ik de Smash Box 1 beter door zijn schiet tempo. Effect kwaliteit en burst waren gelijkwaardig...

              Comment


                Wat fijn om te lezen dat ik het gros van de genomineerde boxen in huis had
                Ondanks dat ik de transbomber, immortal gold en spectacle 120 had.nomineer ik als nummer 1 " we own the night" van lesli. Een iets duurdere box maar hij is echt super deze moeten jullie zeker voor komend jaar onthouden.
                #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

                Comment


                  Ik had dit jaar mijn budget bij vuurwerkmania besteed. Uit de vette deal de psycho box,rumble in the jungle, golden illusion en escape from hell voor een mooie prijs gekocht. Doordat vuurwerkmania nauwelijks gemeld werd in dit forum begon ik mij enigszins zorgen te maken of ik daar wel goed aan gedaan had, maar wat heb ik genoten van deze cakes. Alle cakes waren mooi, maar het einde van escape from hell zie ik nog steeds voor mij. In 1 woord geweldig! Mijn stem gaat dan ook uit naar escape from hell. Vuurwerkmania bedankt voor het mooie vuurwerk

                  Comment


                    voor mij is de transbomber van Rubro de absolute nr. 1!

                    Comment


                      Zena mayhem we hebben een hoop mooie boxen gehad maar ik kies toch voor deze ook door zijn prijs

                      Comment


                        Spectacle show 120 (visions of ecstacy).

                        Zouden meer importeurs zich maar net zoals evo richten op kwaliteit van boeketten, ipv kruit maximeren tot 500 gram.

                        Comment


                          Spectacle Show 120

                          Ben het helemaal eens met de post hier boven

                          Comment


                            Transbomber van Rubro!! Wat een bak was dat!
                            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                            Comment


                              Grand Pyro Show van Wolff, prijs technisch knalt hij zeker 75% van alle duurdere boxen er finaal uit.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Zena triumph

                                Comment

                                Working...
                                X