Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Vuurwerk fissa! Wat een acties dit jaar, goede producten.

    Comment


      #92
      1) Vuurwerktotaal (vuurwerkvisie)
      2) Wolff
      3) Broekhoff

      Comment


        #93
        Vuurwerkmania, Zena en Vuurwerkvisie voor mij!

        Comment


          #94
          Wel fijn dat je vaker kunt stemmen, want jullie hebben dit jaar Vuurwerktotaal en Zena los van elkaar staan?? Heb ze beide aangevinkt én Rubro, was ook weer top!

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door tomba93 Bekijk bericht
            Wel fijn dat je vaker kunt stemmen, want jullie hebben dit jaar Vuurwerktotaal en Zena los van elkaar staan?? Heb ze beide aangevinkt én Rubro, was ook weer top!
            Scherp, maar logisch, want Zena valt niet meer onder Vuurwerkvisie (waar Vuurwerktotaal van is). Zie ook de berichten ervan op het forum, Zena is namelijk ondergebracht bij Lesli.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door tomba93 Bekijk bericht
              Wel fijn dat je vaker kunt stemmen
              Vaker kunt stemmen, heb ik iets gemist want ik kan het niet en als het zo is dan kloot het voor geen meter.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Vaker kunt stemmen, heb ik iets gemist want ik kan het niet en als het zo is dan kloot het voor geen meter.
                Ik quote de startpost nogmaals;

                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je dit jaar meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
                Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

                Daarnaast zijn de resultaten dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie nog meer tegen te gaan!


                Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!
                Je kunt dus op meerdere stemmen en dat werkt ook prima, wij zien dat velen daar dit jaar ook goed gebruik van maken. Je kunt je stemmen niet naderhand toevoegen of aanpassen, heb je al gestemd, dan kan het niet meer.

                Comment


                  #98
                  Zena, Vuurwerkvisie, Rubro en ook Broekhoff eens een stem gegeven!
                  Leuk dat je meerdere kunt kiezen!

                  Comment


                    #99
                    1. Wolff
                    2. Zena
                    3. Vuurwerktotaal
                    PMen kan altijd!

                    Comment


                      Vuurwerkmania leuke mooie potten voor weinig vooral de geisha lijn vindt ik er uit springen

                      Rubro vanwege de immortol gold

                      Comment


                        Wolff voor de box, Zena voor de cake en Rubro een extra stem voor de diverse mooie items!

                        Comment


                          Wat mij betreft zena op 1, vuurwerkvisie op 2!

                          Comment


                            Ik heb er 3 nummer 1 rubro nummer 2 rubro 3 rubro

                            Comment


                              Rubro natuurlijk

                              Comment


                                Ik heb voor Wolff en vuurwerkvisie gekozen. Wolff omdat ze altijd mooie producten op de markt hebben en hebben gehad. Vuurwerkvisie heeft mij best wel laten zien wat er allemaal mogelijk is. De hardstyle box deed het helaas niet zo als ik verwacht had, maar de double gold box maakte daarmee bij mij alles in 1x weer goed!

                                Comment

                                Working...
                                X