Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [WINNAAR] Beste IMPORTEUR van 2015!

    Welke importeur is volgens jullie dit jaar de beste vuurwerkimporteur in Nederland?

    Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
    - Prijs/kwaliteit van de collecties;
    - Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
    - Is de kwaliteit van het gebodene in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
    - Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
    - Hoe is de verkrijgbaarheid;
    - Etcetera, etcetera

    Vaak zien wij dat mensen twijfelen, daarom kan je dit jaar meerdere favorieten opgeven als je dat wilt!
    Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

    Daarnaast zijn de resultaten dit jaar verborgen tot na de sluiting om manipulatie nog meer tegen te gaan!


    Wij zijn benieuwd, stem nu op jouw favoriet(en)!


    Waarom stemmen? Jouw stem is belangrijk en je maakt ook gewoon kans op een mooie prijs! Zo simpel kan het zijn!
    Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd.
    842
    Bonfireworks
    0%
    0
    Broekhoff Vuurwerk
    0%
    38
    Cafferata Vuurwerk
    0%
    11
    China Red
    0%
    44
    Evolution Fireworks
    0%
    68
    GBV-WECO Vuurwerk B.V.
    0%
    5
    Haokan Vuurwerk
    0%
    9
    Heron Fireworks
    0%
    1
    Katan Vuurwerk
    0%
    14
    Lesli Vuurwerk
    0%
    22
    Marijn Vuurwerk
    0%
    10
    Mercurius Vuurwerk
    0%
    1
    Pangu Fireworks
    0%
    31
    Pronk Vuurwerk
    0%
    2
    Pyro Solutions
    0%
    0
    Pyrostar [NL]
    0%
    2
    Royal Fireworks
    0%
    19
    Rubro Fireworks
    0%
    105
    Vulcan Europe
    0%
    9
    Vuurwerkmania
    0%
    36
    Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Burn It)
    0%
    159
    Welkoop Vuurwerk
    0%
    1
    Wolff Vuurwerk
    0%
    145
    Zena Vuurwerk Nederland
    0%
    105
    Vuurwerkhal
    0%
    5

    #2
    Ik heb dit jaar 2 stemmen geplaatst. 1 voor Vuurwerkvisie omdat ze (ook zonder Zena) weer pracht producten hebben neergezet. En 1 voor Vuurwerkmania, aangezien de producten ieder jaar weer top presteren!!

    Comment


      #3
      Ik heb gestemd op Wolff. Simpel: de Cruel Traction is de cakebox van het jaar, de Viking de cake van het jaar met Cruelty als goede tweede. Dan lijkt het me duidelijk. De kwaliteit is al jaren constant en de verkrijgbaarheid is erg goed!

      Comment


        #4
        Mijn stem gaat naar Evolution.

        Ik heb er even voor moeten rijden,omdat het hier niet verkrijgbaar is.
        Maar dit vuurwerk onderscheid zich toch wel heel erg van anderen wat betreft kwaliteit,uitwerking en uitstraling.
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment


          #5
          ik ga voor rubro de immortal gold en 4 seasons waren echt weer de toppers ook het buurtassortiment en de gravity waren geweldig

          Comment


            #6
            Ik heb geen idee of het mocht maar heb uiteraard voor Evolution gestemd.
            Werkelijk bloed zweet en tranen gehad om alles zo goed mogelijk te regelen en flink wat tegenslag voor de kiezen gekregen en daardoor het vuurwerk niet zelf kunnen testen alvorens uit te leveren.
            Maar wat een kwaliteit is het geworden.
            Krijg ontzettend veel complimenten uit verschillende hoeken en dat kon ik wel even gebruiken.
            Dus bij deze alvast bedankt coor alle complimenten.

            gr
            Marchel
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #7
              Zelf gekozen voor Vuurwerkvisie en Rubro.

              Vuurwerkvisie heeft echt parels van producten neer gezet!

              En Rubro, tja dat blijven gewoon top producten! Goed doordachte blokken en cakes!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                Ik ga dit jaar voor Pangu.
                De cakes zien er als eerst prachtig uit. Mooie labels en lekker groot, dit komt de veiligheid zeker ten goede. Ook de prijs/kwaliteits verhouding is wat mij betreft prima in orde ! De cakes die ik had hadden prachtige grote en volle boeketten en komen mooi hoog. Zoveel het lanceren en de burst zijn keihard. Heb er van genoten ... Ga zo door !

                Comment


                  #9
                  Hulde aan Evolution Fireworks. Prachtig om te zien. Unieke en kwaliteits producten met veel aandacht samengesteld en schietstijlen met lekker veel kracht erachter. Ik deed niet onder (ivg.) met de rest van de straat en dat vond ik goed geslaagd.

                  Comment


                    #10
                    Ik moet dit jaar toch nog kiezen voor Wolff. Evolution timmert hard aan de weg, maar vond de enkele producten die ik dit jaar had nog niet overtuigend genoeg. Volgend jaar komt daar wellicht verandering in.

                    Edit: Doordat er op meerdere importeurs gestemd kan worden voor Wolff en Evo gegaan.
                    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                    Comment


                      #11
                      Gestemd op Evolution Fireworks. Helaas dit jaar geen vuurwerk gehad, maar ik volg natuurlijk wel alles op het forum. En PYROMANIAC 1975 is natuurlijk al lid hier, en dat maakt hem sterk voor zijn lijn. Hij reageert snel, belooft dingen en komt dat ook echt na!! Wat wil een vvuurwerkliefhebber nog meer?

                      Comment


                        #12
                        Voor mij Rubro en Vuurwerkvisie, beide erg goede producten.

                        Comment


                          #13
                          Ik heb 3 keuzes gemaakt

                          Rubro is voor mij de nummer 1, gewoon iedere jaar weer werkelijk prachtige cakeboxen en de goude ouwe zoals de 6 elements en de immortal gold presteren heel constant door de jaren heen. Gewoon top kwaliteit vuurwerk dus! De potten uit de Adventurers lijn met fontijn vooraf zijn ook prachtig en dit jaar het Buurtassortiment er ook bij gehad en ook dat zijn hele goede cakes. Alles kurkdroog zoals het hoort!

                          Vuurwerkvisie/Vuurwerktotaal is voor mij de nummer 2. Barely Legal Detonation box. Do i need to say more? Wat een verassing was dat, ik denk dat ik een nieuwe favoriete cakebox heb haha! Helaas dit jaar vocht problemen bij met name met de HFF lijn. Uiteindelijk presteerde ze gelukkig net zo goed alsof er niks aan de hand was maar ik had er vooraf wel ff een hard hoofd in. De Original Finest box presteerde net zo goed als vorig jaar, ook dat blijft ook een heerlijke rambak.

                          M'n 3e stem is uit gegaan naar Zena. Ik vind dat ze een hele goede prijs/kwaliteits verhouding hebben. De cakeboxen presteren ieder jaar goed met lekker stevige burst. Dit jaar voor het eerst de Revolution gezien. De tails van die box gingen echt heel hoog. prachtig. ook de thriumph en de golden box stonden hun mannetje tussen al die rubro en vuurwerkvisie blokken.

                          Volgend jaar zowiezo weer vuurwerk van deze 3 importeurs.

                          Comment


                            #14
                            Ik heb gekozen voor Wolff en Vuurwerkvisie.

                            Comment


                              #15
                              1. Wolff
                              2. Evolution
                              3. Broekhof

                              Wolff blijft gewoon echt goed, breed assortiment van hoge kwaliteit. Ze hebben de lat voor de concurrenten hoog gelegd. Onovertroffen buratknallen en spreiding van de effecten. Alleen een slippertje met de stars over paris dit jaar.

                              Evolution, heb alleen de fairytails gehad maar dat zijn echt top cakes, mooi om te zien hoe marchel met de liefhebbers communiceert en eerlijk is. Door liefhebbers voor liefhebbers. Verwacht er veel van aankomende jaarwisseling.

                              Broekhof, ik heb het idee dat ze eindelijk de juiste fabriek te pakken hebben, ik weet niet wat ze gedaan hebben maar na jaren geen broekhof fan te zijn geweest hebben ze dit jaar echt mooie producten op de markt gezet. Goed uitgewerkte effecten met goede knallen. Willow time, osiris, mega pine, odins feast.

                              De palm d'or gewaagd product helaas vond ik die niet zo goed.
                              Laatst aangepast door Thresher; 2 January 2016, 18:22.
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment

                              Working...
                              X