Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK Darts 2024 - powered by VWC

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tsja, de keuze voor Wright is wellicht opmerkelijk, maar het is natuurlijk wel de winnaar van een Major afgelopen jaar met het EK. Die weegt dan toch net ff zwaarder dan The Masters welke Dobey heeft gewonnen. Maar van mij had Dobey het wel mogen zijn als beloning voor zijn goede prestaties.

    Ook een Clayton, die afgelopen jaar niet top heeft gepresteerd maar in de Premier League wel altijd komt opdagen was een mogelijkheid geweest.

    Benieuwd wat dit doet voor Littler. In het verleden zijn er zat spelers geweest die na een stormachtig begin - en uitnodiging voor de Premier League - een forse terugval hebben gehad zoals Huybrechts, Bunting, Klaassen...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht
      Dank voor de felicitatie! Het was spannend tot het einde.
      Ben je zelf een darter? Dan kan ik wellicht een leuk presentje voor je maken als winnaar van de VWC-poule
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Dennish Bekijk bericht
        Chris Dobey, heeft een toptoernooi gespeeld. Had het hem gegund.
        Inderdaad, een leuke speler zonder capsones....die komt er wel

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
          Ben je zelf een darter? Dan kan ik wellicht een leuk presentje voor je maken als winnaar van de VWC-poule
          Anders ik als 2e plaats ik dart fanatiek

          Comment


            Welke organisatie darten jullie ? Hier bij de donhn niet fantastisch maar 2de klasse.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Koneww Bekijk bericht
              Welke organisatie darten jullie ? Hier bij de donhn niet fantastisch maar 2de klasse.
              Ik dart op donderdag bij de Scorpions in Geleen (zelf opgericht in 2007) bij de DOL (darts organisatie Limburg) Eredivisie en op vrijdag Dart Carrousel Geleen eerste klasse bij SLDL

              Comment


                Dat is zeer sympathiek, ik vind het een goed idee om de prijs door te geven aan psvfanatics geleen.
                Ik dart wel, nog geen competitie, misschien ooit. Maar ik denk dat psv fanatics geleen er veel meer aan heeft.
                Wel hartelijk bedankt!
                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Koneww Bekijk bericht
                  Welke organisatie darten jullie ? Hier bij de donhn niet fantastisch maar 2de klasse.
                  DBMN ofwel Dartbond Midden Nederland

                  Spelen nu 1e divisie voor het 2e jaar!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door eumetazoa Bekijk bericht
                    Dat is zeer sympathiek, ik vind het een goed idee om de prijs door te geven aan psvfanatics geleen.
                    Ik dart wel, nog geen competitie, misschien ooit. Maar ik denk dat psv fanatics geleen er veel meer aan heeft.
                    Wel hartelijk bedankt!
                    Jij bent de winnaar en de eer is ook leuk! Spullen heb ik zoveel haha mischien dit jaar ook ene via poules .com maken enndsn met geld ofzo

                    Comment


                      Gefeliciteerd! Ik blijf dit toch altijd erg moeilijk te voorspellen.

                      Comment


                        Comment


                          Ongekend he, wat een mannetje. Finale ook nog gewonnen van MVG. Al gooide beide heren niet top. Maar mooi zijn eerste TV toernooi winst binnen.
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            Die 350 was ook lekker.. 180 - 170 finish

                            Comment


                              Haha ja, die Littler, wat een mannetje. Ongekend goed.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X