Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK Darts 2024 - powered by VWC

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    WK Darts 2024 - powered by VWC

    Het is weer die tijd van het jaar... de loting voor het WK Darts 2024 is vanavond uitgevoerd en dat betekent dat we het einde van het jaar naderen. Hét moment om ook voor dit jaar dit topic te openen. Want het WK darts is inmiddels, ook op Vuurwerkcrew, onderdeel geworden van het toeleven naar de dag der dagen (en daarna).

    De loting is vanavond uitgevoerd en is hieronder te zien in het ''bracket''. Maar voor het zover was, is afgelopen weekend het laatste ''Major'' toernooi gespeeld. De Players Championships Finals. Daarmee is de ranking van 2023 afgesloten (het WK eindigt immers in 2024 en telt niet mee voor dit jaar). De winnaar - en de torenhoge favoriet voor de WK eindwinst - is Luke Humphries die in de finale Michael van Gerwen wist te verslaan na een bizarre comeback. Gaat hij dit jaar het WK winnen?

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Bracket 2024.jpg
Vertoningen:1
Grootte:594,8 KB
ID:	1619032

    Traditiegetrouw zullen we natuurlijk ook een Scorito poule gaan opzetten. Wie kroont zich tot meestervoorspeller op Vuurwerkcrew?

    Indien de poule beschikbaar is op Scorito (vanaf 30-11) zullen we deze in het starttopic vermelden. Voor nu: geniet van de voorpret naar het WK en gebruik dit topic om met elkaar te praten over het mooiste darttoernooi van 't jaar!

    SPEEL MEE: https://www.scorito.com/subleague/70...m_campaign=inv
    Laatst aangepast door Djaimy; 30 November 2023, 21:38.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Yesss, zin in! Hier kijk ik alweer een tijdje naar uit. WK darts kijken op het bankje, kerstboom erbij etc, heerlijk!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #3
      Heerlijk ik doe zeker weer mee !

      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Kijk er weer naar uit! Begint ook een traditie te worden om rondom de feestdagen, darts te kijken. Hopelijk kunnen alle Nederlanders ver komen.
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #5
          Paddy Power heeft de gemoederen vandaag wel bezig gehouden op de socials. Dartbord presenteren voor het wk met een 'groene' T20.

          Comment


            #6
            ben benieuwd wat het word. vind het wel jammer voor van der voort dat die niet meedoet.
            Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
              ben benieuwd wat het word. vind het wel jammer voor van der voort dat die niet meedoet.
              Inderdaad, en wat denk je van Mervyn King, toch ook wel een vaste gast. Suljovic die het niet redt.. veel bekenden die er niet bij zijn. Maakt de onvoorspelbaarheid ook wel weer wat groter met meer en meer nieuwe namen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                zo zie je maar dat de spelers steeds sterker worden. en dat er echt wel voor gewerkt moet worden om mee te kunnen doen. een aantal jaar geleden had je echt niet zo veel onbekende namen. Als er dan 3 of 4 onbekende bij zaten was het veel
                Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                Comment


                  #9
                  Heb ooit die puntentelling gesnapt. Ook wel eens wat pijltjes gegooid. Maar sinds het bord op het werk er niet meer hangt is het snel achteruit gegaan. Was wel leuk om regelmatig wat pijltjes te gooien met collega’s. Misschien toch maar weer eens kijken of we weer een bord terug kunnen krijgen…

                  Darten eind van het jaar volg ik niet, voegt voor mij persoonlijk dus niks toe aan de sfeer. Maar zal bij anderen vast anders zijn. Zo beleefd iedereen de laatste maand toch weer op een iets andere manier

                  Comment


                    #10
                    Het was inderdaad altijd een belangrijk onderdeel van de eindejaarssfeer. De laatste toernooien kijken om een beetje op te warmen en tijdens het WK regelmatig een wedstrijdje meepakken tussen de Top 2000 door. Jammer dat het nu alleen beschikbaar is via pay TV.
                    Well, that depends...

                    Comment


                      #11
                      Heerlijk, de laatste weken van het jaar lekker non stop darten kijken. Maakt het wachten tot de 31ste weer iets makkelijker. Zijn een aantal mannen de laatste weken goed op dreef, Humphries is voor mij toch wel de favoriete samen met van Gerwen om het wk te gaan winnen. Maar het niveau is ontzettend hoog en er zijn veel spelers die dat aankunnen op dit moment. Nog nooit meegedaan met de poule, dus dit jaar ook maar een doen! Ik heb er zin in.

                      Comment


                        #12
                        Heel veel zin in. Denk dat vooral Wattimena een lastige pot heeft gekregen. Die gaat de hele zaal tegen krijgen en probeer dan maar je eigen spel maar eens rustig te blijven spelen. Vd Voort is idd jammer, moet wel zeggen dat ik altijd een beetje haat/liefde verhouding heb met het kijken naar zijn spel. Als hij goed gooit ziet het er prachtig uit, als het niet loopt dan is dat hoge tempo verschrikkelijk.
                        Heeft u misschien een vuurtje?

                        Comment


                          #13
                          Brengt toch altijd een stukje sfeer zo richting het einde van het jaar. Poule ook altijd top! Ik doe zeker mee.

                          Comment


                            #14
                            Volg het darten door het jaar heen nooit, maar het WK hoort wel bij het aftellen richting oud en nieuw en kijk daar dan ook zeker weer naar uit.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Echt weer zin aan om dit te kijken!
                              Het beste werk is vuurwerk.

                              Comment

                              Working...
                              X