Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Toch wel mijn eigen straat, niet hoeven sjouwen en omringt door vrienden en bekende. Altijd een leuk kampvuur, biertje er bij en tegenwoordig veel buurmannen die toch hun best willen doen om er ook een show van te maken. Tevens rustig met verkeer net genoeg veilige ruimte en iedereen die samen van vuurwerk geniet.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
      Toch wel mijn eigen straat,
      Welke wijk zit jij eigenlijk?
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #33
        Soms zou ik liever gewoon een boer willen zijn of zo of in een natuurgebied willen wonen en dan rustig in je eigen veld/weiland afsteken zonder zorgen over omstanders. Je kunt dan rustig aan doen, vrij bewegen en hebt ruimte zat om je vuurwerk te sorteren.

        Maar elke locatie heeft wel zo zijn eigen charme. Voor je deur is gezellig (indien je geen vervelende buren hebt en de ruimte), maar ergens dichterbij het centrum kan vanuit gezelligheidsoogpunt ook fijn zijn; veel kijkers en een topsfeer. Wat minder is, is dat je voor veel meer mensen aandacht moet hebben qua veiligheid, zijn de dronken idioten (soms met zwaar vuurwerk), automobilisten en fietsers met weinig geduld/begrip, maar de laatste jaren (pre-corona), kwam je ze ook al tegen in de buitenwijken.

        Dus als ik kon kiezen, liever een wijde, open en vrije plek. Een reden om het voor je deur te doen is vaak "beter, mooier vuurwerk dan de buren" en "showtje voor de buurt". Maar het eerste is een eeuwige strijd die je nooit wint want er is altijd wel ergens (in de buurt) een baas boven baas en het tweede iets dat ik niet perse zou willen doen.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Welke wijk zit jij eigenlijk?
          Seghwaert tegen Noordhove aan.

          Comment


            #35
            Het lijkt mij het mooist om een beetje buitenaf te wonen, vlakbij een dorp op de veluwe. Ik woon nu in een dorp en dat bevalt prima, maar buitenaf zou me toch meer rust geven met stoken. Enige nadeel is dat het buitenaf vaak harder waait.

            Gewoon in je eigen achtertuin/weiland, groot kampvuur erbij, partytent vol vrienden. Klinkt ideaal.

            Comment

            Working...
            X