Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

    Vuurwerk afsteken valt of staat met de locatie waar het wordt ontstoken. Zo dient de locatie veilig en overzichtelijk te zijn en sfeer te hebben. Waar steek jij het liefste vuurwerk af? Een open grasveld, een parkeerplaats of toch liever voor de voordeur? Laat het ons weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik stook sinds 2017 voor mijn eigen voordeur. Mooi overzichtelijk kruispunt waar na 18 uur nog amper verkeer komt. Zal dit jaar waarschijnlijk voor het laatst zijn i.v.m. verhuisplannen

    Comment


      #3
      Altijd op het plein hier achter.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Om eerlijk te zijn is dit wel een discussie momenteel, thuis kan niet want te klein. Bij de schoonouders niet genoeg ruimte om branco en mega willows te schieten. Dus waarschijnlijk bij mn vader
        Knaldrang

        Comment


          #5
          Mijn stooklocatie vorig jaar was ideaal, gewoon lekker op straat tussen de huizen. Wel op eigen grond nog en ook langs een straat die niet zo druk was, zowel qua auto's als voetgangers niet. Dit jaar is het nog even zoeken, omdat het niet op dezelfde plek als vorig jaar kan.
          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

          Comment


            #6
            Dat is tog wel in ons eigen huis. Hebben. het 2 jaar ergens anders gevierd, maar voelt dan tog anders. Was een prima stook locatie en was ook voldoende sfeer, maar tog ben ik het liefst thuis. Groot kruispunt hier, rustig in de straat en in de straten er omheen gaat het helemaal los. Voor mij de ideale stooklocatie.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Voor mn deur, autoluw, water en huizen voor de akoestiek

              Comment


                #8
                Thuis. 2 pleintjes plus parkeerplaatsen en speeltuintje. Genoeg speelruimte!

                Comment


                  #9
                  Ideaal lijkt me een open ruimte waar geen verkeer komt. Heel anders dan mijn straat waar ik stook dus. Daar is het redelijk smal en veel verkeer.
                  Alhoewel dit nadeel ook wel eens een voordeel heeft gehad.
                  Drie of vier jaar geleden liep ik naar de straat om de laatste paar cakes op te ruimen toen er een aso door de wijk kwam aan scheuren.
                  Whop!! Echt recht voor m'n neus en in één klap had ie al m'n rotzooi onder z'n auto hangen om bij de eerte de beste verkeersdrempel verderop vast te lopen.
                  Ja, toen was mijn naam even "Haas". En mijn straatje schoonvegen was ook al niet meer nodig.

                  Comment


                    #10
                    Het is geworden in een mooi wijkje, open kruispunt. Straat stookt altijd goed door, dus geen schaamte om de gehele avond te knallen!
                    Knaldrang

                    Comment


                      #11
                      Achter ons huis een rustige grote parkeerplaats, buurt zet auto’s ergens anders neer. Koelkast bij de hand en zeer mooie akoestiek door huizen rondom. Heerlijk stoken, kan niet wachten.
                      Het mooiste werk is vuurwerk!!

                      Comment


                        #12
                        gewoon voor de deur bij ons, de grotere waaier/w shapes gaan op de hoek van de straat want anders wordt het wel heel krap..

                        Comment


                          #13
                          Bij vrienden thuis. Die hebben een carport, mooie rustige en vooral ruime straat. Wordt ook redelijk wat gestookt in de buurt. Liefst had ik het thuis gevierd, maar we hebben echt een smalle straat en de carport van de vrienden is ook wel erg fijn.

                          Comment


                            #14
                            Ik woon aan een groot plein met aan alle kanten huizen en in het midden een groot grasveld met speeltoestel, goed overzicht en veel bekijks.

                            Maar echt een ander level is industrieterrein, daar galmt het allemaal zo leuk
                            The final ignition

                            Comment


                              #15
                              Eigenlijk is voor de deur een prima stooklocatie. in het midden van t plein grasveld en speeltuintje dus genoeg ruimte en iedereen kan op veilige afstand kijken.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X