Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe stookt jouw straat ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Sinds wij er wonen steeds meer en ook steeds meer mensen die thuis blijven. Vorig jaar voor het eerst een feest met partytenten en muziek en dat is goed bevallen want dit jaar weer.

    Qua vuurwerk heeft iedereen eigenlijk wel een flinke lading. Echt geen klagen hier.

    De grootste zeiker qua vuurwerk toevallig net aan de deur gehad en goed gesprek en afspraken gemaakt. Heel fijn dat hij even langs kwam ipv 1 januari weer flippen en leip doen.

    Comment


      #62
      Ik ben samen gaan wonen met mijn vriendin, maar gaan het vieren bij mijn ouders. Dus gewoon oud en vertrouwd in de straat waar we altijd stoken.

      Comment


        #63

        Comment


          #64
          Slecht, ik was de enige, al jaren niet thuis gevierd. Er komt zelfs niemand buiten. Met ons eigen groepje nog wel gezellig gemaakt, maar voorlopig ook de laatste keer weer thuis.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door GewoonMarco Bekijk bericht
            Sinds kort verhuisd, dus benieuwd hoeveel hier in de buurt wordt afgestoken .

            Wat ik zo hoorde is het hier elk jaar rustig kwa vuurwerk met oud en nieuw, maar daar zorg ik zelf wel voor
            Ik was hier de enige in de straat die vuurwerk afstak de hele dag door sinds 10 uur in de ochtend, buren vonden het geen probleem en in de vooravond kwamen er al een aantal buren buiten kijken naar het vuurwerk dat ik afstak .

            Om 12 uur stonden ze hier in de straat buiten te kijken naar mijn vuurwerk, kreeg ook veel complimenten over het vuurwerk dat ik had, ze gaven aan dat in deze straat de afgelopen jaren niks werd afgestoken maar ze hier wel van konden genieten, dat is natuurlijk altijd fijn om te horen

            Comment


              #66
              Nauwelijks, ik woon in de gemeente Bloemendaal en dat heeft een verbod waar best wat mensen zich aan houden. Buren hebben er overigens geen probleem mee dat ik wel stook, nooit een negatief woord en veel mensen komen graag kijken.

              Comment


                #67


                Weer trots op de straat en buurt.
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #68
                  Wij waren er zelf niet, en in de afgelopen dagen zeker 5 buren gevraagd waarom wij er niet zijn. Iedereen verheugde zich blijkbaar al weer op een klein showtje. Komend jaar mezelf maar weer 'opofferen' voor de buurt. Hehehe
                  -Step outside the box to see the real picture-

                  Comment


                    #69
                    Hier in de straat zelf was het echt zeer saai, niemand die stookte of überhaupt buiten was. Zo zonde voor de sfeer. Straten om ons heen en rest van de buurt weer totale gekte, wat een vuurwerk ging er weer de lucht in zeg, heerlijk.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #70
                      Hier volop, elk jaar zelfde groepje buren, 5 huishoudens , super gezellig vanaf 10.00 buiten, tentje opzetten, vuurkorf aan

                      Comment


                        #71
                        Moet eerlijk zeggen dat hier in het Noorden, Friesland het echt al een hele maand zeer actief was.. maar de 31ste weer wat kalmte gek genoeg. Moet zeggen dat de politie zeer actief was en zich heel vriendelijk opstelde!

                        Comment


                          #72
                          Hier wordt in de straat volop gestookt door meerdere liefhebbers en andere buren. Dit jaar was ik in de avond niet thuis en had het idee dat de avond rustig is geweest. Maar zo richting het einde van de avond en zeker na 00:00 tot goed na 01:00 werd er echt non-stop gestookt. Tegen 00:45 werd het rustiger om ons heen, maar hier in de straat nog steeds non-stop doorgegaan. Heerlijk, ging weer veel de lucht in.

                          Comment


                            #73
                            Hele korte sfeerimpressie van hoe het hier was, kan maar 1 ding zeggen:

                            TROTS op Tilburg !

                            Comment


                              #74
                              Woon in een dorp bij Nijmegen en hier gaat het echt de hele avond kapot hard door. Geweldig genieten en om 00.00 weet je niet wat je meemaakt. Gelukkig kan ik daar zelf ook een mooie bijdrage in leveren. De hele buurt loopt uit om te kijken en die zeggen ook nog mooier dan het vuurwerk bij de 4e daagse

                              Comment


                                #75
                                Nou voor het eerst op ons nieuwe adres gestookt en kan wel zeggen dat het mbt vuurwerk de saaiste straat is waar ik ooit gewoond heb hahaha. Gelukkig maken we zelf de sfeer wel in orde.

                                Mijn straat is zo'n 2,8km lang maar gesplitst door een stuk zonder aanwonenden. 'mijn'deel is 900meter en daar stookten om 0:00 welgeteld 3 huishoudens incl ik
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X