Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe stookt jouw straat ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hopelijk wat meer dan vorig Oud & Nieuw. Was sinds jaren een stuk rustiger. Normaal is het best druk in onze straat.

    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #32
      Altijd wel redelijk

      Comment


        #33
        Ik woon in de kooi in Leiden (voor mensen die zelf in leiden en omstreken wonen weten jullie vast al hoe t zal gaan). maar ieder jaar gaat er een heel dik salaris de lucht in om 00:00 vermoed ik.
        Ik woon in een "arbeidersbuurt" dus het zijn rijtjeshuizen uit de jaren 20/30 dus de straat zelf is niet zo breed dus zeker als er waaiers worden afgestoken zie je mensen goed kijken en nadenken of ze de schietrichting goed hebben staan. verder staat de straat altijd blauw van de rook en ging er tot de pandemie altijd wel een paar goede rollen door de straat, dus zag het er de volgende dag altijd uit alsof de rode loper was uitgerold.

        Comment


          #34
          Heerlijke beelden Heistek, ziet eruit als een prima straat zo.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            vóór 12 uur ben ik de enige die aan het knallen is maar ná 12 uur komen er plotseling mensen naar buiten waarvan ik niet had gedacht dat ze boxen zouden hebben. Ik ben dan natuurlijk wel veel langer bezig voordat het op is

            Comment


              #36
              Voor 0.00 uur is het beeld ieder jaar hetzelfde, ik ben de enige die dan aan het stoken is en af en toe komt er eens iemand kijken wat er allemaal gaande is. Na 0.00 is het wisselend en ligt het er vooral aan wie er wel en niet thuis zijn. Links van mij wordt eigenlijk altijd wel gestookt (met mate) en rechts van mij soms bijna niets en soms best veel. De mensen die zelf niet stoken of al klaar zijn staan meestal bij mij te kijken.
              Het mooiste werk is vuurwerk!

              Comment


                #37


                Zoals velen beschrijven. Tot 00:00 weinig activiteit. Her en der een pot of jeugd wat lekker aan het knallen is.

                Na 00:00 gaat het los in Urk en Eindhoven.
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  #38
                  afgelopen jaar viel het best mee maar dat kwam ook dat nieuwjaar op een zondag viel en dan steekt de helft van het dorp niks af. Dit jaar is oudjaars dag op een zondag dus we gaan het wel zien om 00:00 uur ik verwacht dan wel meer vuurwerk.

                  Comment


                    #39
                    Normaal in de straat zelf is het relatief rustig, maar sinds vorige week nieuwe buren en die lijken ook wel in te zijn voor wat vuurwerk met O&N dus ik ben benieuwd. Een aantal straten verder op staan wel vaak F3 boxen (van wat ik zag vorig jaar), dus hopelijk dit jaar weer zodat er wat sensatie te zien is in de wijk !

                    Comment


                      #40
                      Ik woon in een rustige straat waar ik meestal de enige ben die aan het stoken is. In de straten er omheen wordt er flink gestookt vanaf 12:00 uur.

                      Comment


                        #41
                        Ruk! Veelal senioren helaas, hooguit wat fonteintjes om 0.00u dus!

                        Comment


                          #42
                          Normaliter is het heel rustig maar de buren blijven thuis en dan wordt er gelukkig meer gestookt. Heel fijn.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            In de straat zelf valt het tegen, maar in de wijk gaat het altijd goed los.
                            Laatst aangepast door Airforce; 1 December 2023, 21:52.

                            Comment


                              #44
                              De buurt wel ok denk ik maar in de straat ( aan een doorgaande weg ) wat minder.

                              Wel wat jongere gezinnen in de buurt met wat klein spul en braaf een compound als uitsmijter.

                              Qua 'freak' als enige uit de flat hier.

                              Wel wat gasten uit de andere kant van de straat later, rond 0100 na mij, met hun dikke tracas en funke dozen die kwamen vragen waar ik nou weer vandaan kwam met het geweld. Dat was na het geklap en gejoel uit de buurt wel weer tof.







                              Comment


                                #45
                                Afgelopen jaar voor het eerst in de eigen straat gevierd. Ging mooi los. Uiteraard meeste direct voor ons huis
                                -Step outside the box to see the real picture-

                                Comment

                                Working...
                                X