Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Voor iedereen die de "Markeer alles als gelezen" functie mist. Ik heb in het submenu naast "Berichten afgelopen 24 uur" een link toegevoegd genaamd "Markeer alles als gelezen". Kunnen jullie testen of dit werkt zoals je het wilt?

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2024-05-06 135505.png
Vertoningen:283
Grootte:20,3 KB
ID:	1792877

    Comment


      #77
      Als je bent ingelogd als gast dan werken de knoppen “Nieuwe berichten” & “Berichten afgelopen 24 uur” niet.
      als je daarop klikt kom je terecht in de zoekfunctie.

      Verder zou het fijn zijn als je de uitklap menu’s aan de zijkant van de site kan wegklikken of verplaatsen.
      Op een iPhone werkt het goed, maar op een iPad is het niet goed bruikbaar, omdat die menu’s de site erg smal maken.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
        Als je bent ingelogd als gast dan werken de knoppen “Nieuwe berichten” & “Berichten afgelopen 24 uur” niet.
        als je daarop klikt kom je terecht in de zoekfunctie.
        Gefixt. Als je geen account hebt/ingelogd bent hoef je deze niet te zien inderdaad.

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door vBarrytin Bekijk bericht
          Voor iedereen die de "Markeer alles als gelezen" functie mist. Ik heb in het submenu naast "Berichten afgelopen 24 uur" een link toegevoegd genaamd "Markeer alles als gelezen". Kunnen jullie testen of dit werkt zoals je het wilt?

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2024-05-06 135505.png
Vertoningen:283
Grootte:20,3 KB
ID:	1792877
          Yep werkt, topperrrr

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door vBarrytin Bekijk bericht
            Voor iedereen die de "Markeer alles als gelezen" functie mist. Ik heb in het submenu naast "Berichten afgelopen 24 uur" een link toegevoegd genaamd "Markeer alles als gelezen". Kunnen jullie testen of dit werkt zoals je het wilt?

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2024-05-06 135505.png
Vertoningen:283
Grootte:20,3 KB
ID:	1792877
            Werkt idd, top geregeld!

            Comment


              #81
              Mooi gelukt! Het is even wennen maar het ziet er goed uit
              Nu hopen dat snel de chat weer terug komt, dan is alles wel compleet.
              https://store.steampowered.com/curator/43922535

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                Mooi gelukt! Het is even wennen maar het ziet er goed uit
                Nu hopen dat snel de chat weer terug komt, dan is alles wel compleet.
                Het is pas compleet als de chat en de countdown terug zijn
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  #83
                  Ik mis eigenlijk op de homepage van het forum de datum en tijd na het laatste bericht. Vond ik bij de oude versie wel handig. Als ik via de telefoon check, zie net op de pc dat het er wel bij staat. Maar 99 van de 100 keer check ik via de telefoon.
                  Laatst aangepast door Mind Controller; 7 May 2024, 20:30. Reden: website zie je het wel.

                  Comment


                    #84
                    Even wennen aan de nieuwe opmaak inderdaad, wel weer lekker fris en wat meer bij de tijd.

                    Ik heb het idee dat de nieuwe opmaak wel veel meer (wit)ruimte heeft tussen alles waardoor er veel minder informatie op het scherm past, daardoor ben je veel meer aan het scrollen. Is het daarnaast mogelijk om bij de titels ook meteen een knop neer te zetten om naar de laatste reactie te gaan? Ik zit op een curved scherm waarbij je voor je gevoel helemaal van de ene naar de andere kant moet gaan om naar het laatste bericht te gaan. Dat werkte voorheen voor mijn gevoel veel fijner.
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      #85
                      Ja, een knop om meteen naar de laatste pagina te gaan zou fijn zijn.
                      Andere vraag: ik krijg nu voor elke reactie geplaatst in een geabonneerd topic nog een mail. Met de functie die er nu is bij “mijn berichten” is dat wat overbodig. Kan ik die mail ergens in één keer uitschakelen ?

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door vBarrytin Bekijk bericht
                        Voor iedereen die de "Markeer alles als gelezen" functie mist. Ik heb in het submenu naast "Berichten afgelopen 24 uur" een link toegevoegd genaamd "Markeer alles als gelezen". Kunnen jullie testen of dit werkt zoals je het wilt?

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Schermafbeelding 2024-05-06 135505.png
Vertoningen:283
Grootte:20,3 KB
ID:	1792877
                        Top, thnx!

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                          Ja, een knop om meteen naar de laatste pagina te gaan zou fijn zijn.
                          Andere vraag: ik krijg nu voor elke reactie geplaatst in een geabonneerd topic nog een mail. Met de functie die er nu is bij “mijn berichten” is dat wat overbodig. Kan ik die mail ergens in één keer uitschakelen ?
                          Al gevonden

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
                            Even wennen aan de nieuwe opmaak inderdaad, wel weer lekker fris en wat meer bij de tijd.

                            Ik heb het idee dat de nieuwe opmaak wel veel meer (wit)ruimte heeft tussen alles waardoor er veel minder informatie op het scherm past, daardoor ben je veel meer aan het scrollen. Is het daarnaast mogelijk om bij de titels ook meteen een knop neer te zetten om naar de laatste reactie te gaan? Ik zit op een curved scherm waarbij je voor je gevoel helemaal van de ene naar de andere kant moet gaan om naar het laatste bericht te gaan. Dat werkte voorheen voor mijn gevoel veel fijner.
                            Je kan op laatste activiteit klikken in een topic... dan zie je ook de nieuwste reacties!

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door PyroFussion Bekijk bericht

                              Je kan op laatste activiteit klikken in een topic... dan zie je ook de nieuwste reacties!
                              Ah kijk die knop had ik nog niet gezien, dat helpt ook inderdaad! Thanks.
                              https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                              Comment


                                #90
                                Hallo VWC zwoegers!

                                Van harte gefeliciteerd met de nieuwe website. Ik vind het er prettig uit zien en qua functionaliteit prettig werken.
                                Er zijn mij twee punten opgevallen de afgelopen tijd;
                                1; de zoekfunctie is momenteel nagenoeg onbruikbaar helaas. Probeer maar eens de "Stars over Vienna" te vinden via de zoekfunctie. Ik ben mij er van bewust dat Klassieker dit in post #17 reeds aangedragen heeft en Richardus er in post #23 een oplossing voor gevonden heeft, maar ik zou dit graag willen doen via de site zelf.
                                2: Hoe maak ik zichtbaar wie een post "geliked" heeft? Dit vond ik altijd wel een toevoeging aan een stukje waardering. Wellicht delen anderen deze mening niet, maar nu voelt het te anoniem.

                                Verder kijk ik uit naar een chatfunctie.

                                Bedankt voor alle moeite en het overzetten van de informatie. Het blijft geweldig om op het forum te ontdekken dat vele liefhebbers hun mening gegeven hebben over een product die ik dan voor het eerst zie.

                                4 life!

                                met vriendelijke groet, Piet.
                                Werkt Aanstekelijk

                                Comment

                                Working...
                                X