Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Geweldig dat het forum weer live is. Mike en Barry hartstikke bedankt voor alle inzet! Eerste indruk zo op de mobiele versie is erg positief. Het is na jaren even wennen, maar dat komt wel goed. Binnenkort even de nieuwe kalender ontdekken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Sow dan! Dat is ff wennen, maar mooi dat het weer online is!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #33
        Mooi dat we weer up en running zijn.. Wel enorm wennen nieuwe lay-out.. Maar met regelmatig bezoek is dat vast snel geregeld.. Hopelijk komt de chat snel terug.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          We horen van leden dat er een bug zit bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord, hier wordt vanavond naar gekeken om dit op te lossen.
          Dit werkt nu weer. Echter, doordat we op een nieuwe server zitten zijn er wat problemen met mails versturen. De hoster is op de hoogte gebracht en als het gefixt is laat ik het jullie weten

          Comment


            #35
            Goed bezig mannen! Super wennen maar wel lekker strak zo. Kijk alleen op mn samsung foon trouwens.

            Moet geloof ik wel elke keer inloggen maar dat zal wel aan mn instellingen liggen.

            Vandeweek ff kijken

            Kan trouwens de grootte van de fotos uploaden iets ruimer? Ik krijg elke keer een error over iets te breed etc. (Galaxy a52)



            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
              Goed bezig mannen! Super wennen maar wel lekker strak zo. Kijk alleen op mn samsung foon trouwens.

              Moet geloof ik wel elke keer inloggen maar dat zal wel aan mn instellingen liggen.

              Vandeweek ff kijken

              Kan trouwens de grootte van de fotos uploaden iets ruimer? Ik krijg elke keer een error over iets te breed etc. (Galaxy a52)


              Vergeet niet aan te vinken dat je ingelogd blijft, mijn ervaring is dat dit prima werkt dan.
              Als het goed is, lukt het uploaden nu ook weer goed.

              Comment


                #37
                Gelukkig zijn we weer terug en wat is het mooi geworden. Barry en Mike, ontzettend bedankt voor al jullie moeite hierin. Ondanks dat het erg wennen is vind ik het er direct strak en fris uitzien.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Kun je ook bij nieuwe berichten, alles markeren als gelezen? Zodat je ze hier goed bij kunt houden?

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht

                    Vergeet niet aan te vinken dat je ingelogd blijft, mijn ervaring is dat dit prima werkt dan.
                    Als het goed is, lukt het uploaden nu ook weer goed.
                    Ja idd blijf nu weer ingelogd.

                    Met de fotos blijf ik het volgende houden:

                    Blijf zowiezo een beetje kloten met hoe je foto gelijk erop krijgt ipv een tumbnail.

                    Zal dr vanmiddag es echt voor gaan zitten. Krijg het nu niet voor elkaar...

                    Comment


                      #40

                      Blijf zowiezo een beetje kloten met hoe je foto gelijk erop krijgt ipv een tumbnail.

                      Zal dr vanmiddag es echt voor gaan zitten. Krijg het nu niet voor elkaar...

                      Comment


                        #41
                        Het bladeren in topics is wat minder uitgebreid geworden kwam ik achter. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om gelijk naar de eerste of laatste pagina te gaan als je ergens midden in een topic bent. In grote topics (Transbomber bijvoorbeeld) kun je slechts per pagina voor of achteruit bladeren. Die knoppen zijn echter wel handig als je snel de specs van een product erbij wil pakken of snel door een topic heen wil bladeren bijvoorbeeld. Kan hier nog naar gekeken worden?

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
                          Het bladeren in topics is wat minder uitgebreid geworden kwam ik achter. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om gelijk naar de eerste of laatste pagina te gaan als je ergens midden in een topic bent. In grote topics (Transbomber bijvoorbeeld) kun je slechts per pagina voor of achteruit bladeren. Die knoppen zijn echter wel handig als je snel de specs van een product erbij wil pakken of snel door een topic heen wil bladeren bijvoorbeeld. Kan hier nog naar gekeken worden?
                          Ik deel dit. Een knop binnen topic naar eerste en laatste pagina mis ik ook.

                          Misschien ook ff een topic doen voor bugs/wensen? Met dan een openingspost waarin aangegeven wordt wat (tzt) wordt opgepikt en wat niet mogelijk is?

                          Comment


                            #43
                            Ik heb gisteren een nieuwsbericht gepost, maar die is nu niet meer te zien.
                            Is deze verwijderd door een mod of een bugje?
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              #44
                              Weer online, nu maar eens rustig alles bekijken hoe alles staat. Ziet er iig strak en gelikt uit.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #45
                                Ik begin de chatbox al redelijk te missen

                                Comment

                                Working...
                                X