Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door VulcanFan Bekijk bericht
    Layout ziet er mooi uit van de nieuwe website. Is de chat bovenin verdwenen?
    Hier zijn we noch mee bezig, maar komt goed
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      Zoals alle nieuwe dingen is het even wennen. Succes met de laatste finetuning punten voor de software.

      Comment


        #63
        Mooie nieuwe website, is inderdaad even wennen. Nu nog even alles nog goed afstemmen naar ieders wens.....

        Comment


          #64
          Zo hey dat is een hele veranderring. Je ontkomt er soms gewoon niet aan het feit dat de boel eens een keer op de schop moet.
          Tanks of like het maakt me op zich niet uit, Op FPM gaat het al jaren op die manier. Ik vind de nieuwe opmaak van her forum mooi geworden.
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #65
            Hoe voeg je trouwens een mini media afspeler van een Youtube filmpje toe? En ook op de plek waar je 'm wilt hebben in de tekst

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Hoe voeg je trouwens een mini media afspeler van een Youtube filmpje toe? En ook op de plek waar je 'm wilt hebben in de tekst
              Je kunt op de A klikken voor wat extra opties en daar de video button gebruiken, je kunt ook handmatig de video tags typen uiteraard.

              Attached Files

              Comment


                #67
                Ik heb even wat zitten klikken maar ik vind het een mooie frisse omgeving. Goed werk Vuurwerkcrew. Het went allemaal snel en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
                Gelijk maar een nieuwe avatar.

                Comment


                  #68
                  Of ik doe iets niet goed, of de functie maar "markeer forum als gelezen " ben ik kwijt.

                  en klopt het dat ik in een forum niet naar "eerste ongelezen bericht" kan, maar alleen naar laatste activiteit?

                  Comment


                    #69
                    Hey, ik zie midden in een lang topic de 1e en laatste paginanummer naast het huidige paginanummer. Dat issue lijkt opgelost

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                      Of ik doe iets niet goed, of de functie maar "markeer forum als gelezen " ben ik kwijt.

                      en klopt het dat ik in een forum niet naar "eerste ongelezen bericht" kan, maar alleen naar laatste activiteit?
                      Functie voor markeer alles als gelezen zit sowieso onderaan het overzicht. Op desktop (momenteel) ook erboven.

                      Wat betreft de laatste activiteit button is het nog even zoeken of we dat als vanouds krijgen, maar het lijkt een functionaliteit zijn dit in deze software versie gewoon anders is geworden.

                      Comment


                        #71
                        Vooralsnog word ik onrustig door de nieuwe lay-out. Ik hoop dat het went.

                        Comment


                          #72
                          Het is even wennen. Maar dat gaat in de loop van de tijd wel goed komen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #73
                            Uigteraard is het wennen, maar we moeten met de tijd mee. En nu kunnen we weer jaren vooruit. Thanks voor al het werk mannen!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Abonneren op kanalen is echt super, zo kun je belangrijke topics direct terug zien! Echt top.

                              Bij nieuwe berichten mis ik alleen de markeer alles als gelezen knop. Of kijk ik niet goed?

                              Comment


                                #75
                                Ziet er op het 1e oog mooi uit ! Dank voor alle effort die hierin gestopt is.
                                Het is gelukkig nog lang geen september, dus we gaan eens lekker "rondstruinen" en alle functies eigen maken.

                                Comment

                                Working...
                                X