Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

    Goedemiddag allemaal!

    Wij hebben het altijd zo lang mogelijk uitgesteld, maar ineens was daar het moment dat we toch om moesten naar de nieuwere forumsoftware.
    Met een enorme dank aan Barry (vBarrytin) hebben wij de laatste jaren al vaker tests gedaan omtrent software en heeft hij de laatste weken veel tijd gestoken in het zo goed mogelijk overzetten van alle forumdata naar het nieuwe platform.

    Qua template is er veel gewijzigd zoals je kunt zien. Zijn we daarmee klaar? Nee, zeker niet, want we hebben nog wel wat wensen voor kleine aanpassingen in de vertoning.
    Er was voor nu geen technische reden meer om het forum gesloten te houden dus we zijn omgegaan, YES!

    We gaan nog bezig met een geschikte chat/shoutbox voor op de homepage van het forum.
    Niet alles is nog helemaal juist vertaald, we hebben nog wat visuele aanpassingen nodig om sommige buttons wat fraaier te krijgen bijvoorbeeld.
    Het kan zijn dat je avatar mist, je kunt je oude hopelijk nog terugvinden en inladen of je hebt een reden om eens wat nieuws te proberen.
    Ook hebben we de thanks optie nu als een Like button, we willen kijken of we dit nu kunnen uitbreiden en verfraaien.
    Er is een nieuwe kalender, Jordi zal de toekomstige shows opnieuw gaan plaatsen om ook de kalender automatisch met events te vullen, ook weer een mooiere optie.
    Tot slot willen we ook weer van die mooie sfeervolle headers hebben voor de tijd van het jaar natuurlijk, dit volgt nog.

    Hopelijk wennen we allemaal snel aan de nieuwere software en het template. Het is breder, responsief voor de mobiele gebruiker en dus een stap vooruit volgens de wens van vele leden, daar zijn we blij mee.

    Zijn er toch dingen die opvallen, voel je vrij om het te melden, want dan kunnen we er iets mee.

    Voor nu; veel plezier weer op het forum!​

    #2
    Tnx Barry & Mike voor alle inzet!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Bedankt heren! Het zou vast even wennen zijn maar we gaan er weer wat moois van maken

      Comment


        #4
        Had gehoopt dat het er niet hetzelfde uit zou zien als FPM. De oude website op de mobiel versie vond ik overzichtelijker

        Comment


          #5
          Dat is even wennen. Top dat het gelukt is!

          Ik probeer m'n eigen stijl te customizen maar dat slaat ie niet op? Klopt? Zocht dark modus, dus donkere achtergrond ("transparant" uitgevinkt, hex #000000) en lichte letters lijkt het wel te pakken, maar na opslaan niet uit te voeren. Gaat dit nog werken, doe ik iets fout of komt er nog een easy dark mode?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Dat is even wennen. Top dat het gelukt is!

            Ik probeer m'n eigen stijl te customizen maar dat slaat ie niet op? Klopt? Zocht dark modus, dus donkere achtergrond ("transparant" uitgevinkt, hex #000000) en lichte letters lijkt het wel te pakken, maar na opslaan niet uit te voeren. Gaat dit nog werken, doe ik iets fout of komt er nog een easy dark mode?
            "My style" is volgens mij bedoeld voor je profile page. Echter, dark mode is iets wat ik wel op de radar heb maar uiteraard bleek het weer niet zo makkelijk om toe te passen naast een grote upgrade en ander theme. Die hou je dus nog even tegoed van me

            Comment


              #7
              Ah damn hoopte dat 't voor hele forum werkte. Nou ja, fijn dat je al naar donkere modus keek en tof dat het op je radar blijft, dank!

              Comment


                #8
                Hoe kan ik me avater instellen? Schermafbeelding, daar staat me oude profiel foto nog wel in...

                Comment


                  #9
                  Dank voor alle inzet en het vele werk, Barry en Mike. Top!

                  Het is ff wennen zo met deze lay out, maar hey, alles went!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Eerste indruk is goed. Het ziet er strak uit allemaal. Nog even wennen wel, maar dat komt vanzelf!

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Het is wennen, maar wel modern!

                        Comment


                          #13
                          Het is inderdaad even wennen. Crew en Barry gefeliciteerd met de live-gang van de nieuwe versie!
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #14
                            Het zal allemaal even wennen worden maar het ziet er gelikt uit!

                            Comment


                              #15
                              We horen van leden dat er een bug zit bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord, hier wordt vanavond naar gekeken om dit op te lossen.

                              Comment

                              Working...
                              X