Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ArgentoVuurwerk Bekijk bericht
    toch nog ff Unbeatable meegepakt thx!
    Net op tijd haha, geniet er van!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
      Zo dat was hem weer, een aantal van jullie waren net op tijd

      En dat waren ook direct de weekenddeals voor dit jaar - dank voor al jullie toffe reacties!

      Maar... Vanaf vrijdag vind je bij ons nog wel een rondje Black Friday deals, dus helemaal voorbij is het nog niet. Tof als velen van jullie ook aansluiten op de stookmeeting / open dag die we met Pyroteam Utrecht organiseren. Volgende week zondag vanaf 12:00 tot 15:00 uur. Onze Black Friday acties zullen lopen tot zondagavond.

      Fijne avond en goede werkweek allemaal!
      Jij bedankt voor alles
      Mocht er nog wat moois komen, ik heb voor black friday nog wat budget over die ik graag bij jullie besteed

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
        Normaal leuk om jullie in spanning te houden, maar deze gaat niet scherper lukken dan de huidige prijs helaas. Vrij kostbaar product, ook voor onze administratie zeg maar
        Helaas, thanks voor je transparantie en de moeite en tijd die je erin stopt om ons nog van leuke acties te voorzien!

        Comment


          Shitt, ik dacht toch nog even snel de break out meepakken voor 00.00. Net te laat.. :( Wel eerder al de fire throne besteld. Oojaa mijn suggesties voor black friday; the pride, obsessed en full assault

          Comment


            Ik hoop ook op blackfriday. Wil nog wel een bestellinkje doen hier.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
              Fire Valley is minder vraag naar, verbaas ik me altijd wel over. Is namelijk echt een monsterlijk goede bak. Ik zal de Obsessed en Fire Valley beiden eens even bekijken of we daar nog wat leuks mee kunnen
              Zijn beide indd dikke bakken! Zeker voor de 25mm.
              Zou zeker Mooi zijn als deze nog even voor de echte freaks lekker zacht geprijsd zijn!
              Bedankt voor de acties en snelle Reacties!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                Ik hoop ook op blackfriday. Wil nog wel een bestellinkje doen hier.
                Ik ook haha, er zit nog 250,- in de budgetpot en die moet op

                Comment


                  Goedenavond allemaal!

                  Nog enkele dagen dan starten onze Black Friday deals!

                  Houden jullie het nog vol?

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	GEDULD....jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,9 KB
ID:	1601771

                  Comment


                    Nee, gooi er maar 1 in ...

                    Comment


                      Ik wacht netjes tot vrijdag. Maar ik kom zondag met mijn dochter na de meeting.
                      Ik neem aan dat ik dan ook bestelling kan plaatsen?

                      Comment


                        Maak ons geeheeeeeek

                        Comment


                          Ligt eens een tipje van de sluier, dan weet ik of ik dit jaar ook langs Utrecht moet
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Pfoee nou de donadoni deals moeten maar snel komen en goed zijn, want de deals vliegen me al een paar dagen om de oren man man man haha!

                            Al bijna een paar keer het gereserveerde budget uitgegeven.

                            Comment


                              Ja ik wacht ook met spanning heb wat knaken die ik wil uitgeven!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MITMIT Bekijk bericht
                                Pfoee nou de donadoni deals moeten maar snel komen en goed zijn, want de deals vliegen me al een paar dagen om de oren man man man haha!

                                Al bijna een paar keer het gereserveerde budget uitgegeven.
                                Wat hij zegt

                                Comment

                                Working...
                                X