Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2021] Donadoni Vuurwerk - de Meern

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Goedenavond vuurwerkfanaten,

    Hierbij onze eerste weekdeal! We wilden eigenlijk later starten, maar dit breekt zo lekker de week en bovendien op velen verzoek... ;)

    The Scream - normaal €34,95 maar nu tijdelijk voor slechts €21,50
    Een dikke, all at once, rauwe fluitbak van 25 schoten die eindigen in rode falling leaves

    Mocht je niet weten hoe die gaat, check dan het filmpje op onze site of de special van Pyroteam Utrecht - daar omschrijft Mitchell het effect van deze cake)

    Doe er je voordeel mee (of niet ) Hij is in ieder geval t/m a.s. zondag te bestellen voor deze prijs.

    KLIK HIER EN BESTEL!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vwcrew_post_scream.jpg
Vertoningen:1
Grootte:360,6 KB
ID:	1586865

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
      Leuke actie, ga ik wellicht meepakken!

      No offense hoor, begrijp me niet verkeerd, maar op o.a. het forum staat dat deze cake 325 gram kruit bevat. Klopt dat, of is het echt 400+?
      Dikke actie dit, jammer dat het te ver uit de buurt is

      Comment


        #18
        Leuke actie! Gelijk maar even gebruik van gemaakt!

        Comment


          #19
          Dikke actie zeg. Verder ook zeker een mooi assortiment en prijzen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Goedemorgen vuurwerkfanaten,

            Hierbij weer een nieuwe weekdeal!

            Hidden Champion - normaal €159,95 maar nu tijdelijk voor €99,95
            Niet direct bekend bij het grote publiek verwachten wij, maar absoluut eentje die je even moet checken Eventueel een goed filmpje via deze link: https://www.youtube.com/watch?v=wEaQShnrCYQ

            148 schoten en 25mm kaliber - i-shape, v-shape en w-shape.

            Bovendien doet hij ondanks de weekactie gewoon mee voor onze lopende actie met de gratis Twilight cakebox. Koop 3 verschillende boxen en ontvang een GRATIS Twilight compound van Poema! Let wel, het is de bedoeling dat je 3 verschillende boxen koopt.

            Doe er je voordeel mee (of niet ) Hij is in ieder geval weer t/m a.s. zondag te bestellen voor deze prijs.

            KLIK HIER EN BESTEL!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vwcrew_post_hiddenchampion.jpg
Vertoningen:1
Grootte:204,5 KB
ID:	1586955
            Laatst aangepast door granddessert; 26 October 2021, 08:43. Reden: URL YouTubelink voor video was stuk

            Comment


              #21
              Goedenavond,

              Hierbij weer een nieuwe weekdeal!

              Fire Throne - normaal €24,95 maar nu tijdelijk voor €14,99

              35 schoten, 25mm kaliber en 420 gram kruit

              Hij is t/m a.s. zondag te bestellen voor deze prijs.

              KLIK HIER EN BESTEL!

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	vwcrew_post_firethrone-b.jpg
Vertoningen:1
Grootte:201,2 KB
ID:	1587111
              Attached Files

              Comment


                #22
                Afgelopen week hier ook een bestelling geplaatst, meteen ook mijn laatste bestelling voor dit jaar. Tot dan!

                Comment


                  #23
                  Komt de Red alert nog een keer in de weekaanbieding? ik hink op nog een bestelling, maar vind 50 wel prijzig voor een 500Gr knalcake..

                  Comment


                    #24
                    Goedemorgen liefhebbers,

                    Opnieuw is een vuurwerkverbod door onze strot geduwd. Wij hoeven natuurlijk niet uit te leggen dat de gang van zaken discutabel is en wij zijn dan ook blij met het iniatief van HVLV. Hopelijk realiseren wij met elkaar dat kort geding en krijgen wij hier op zijn minst eerlijke antwoorden en onderbouwing voor terug.

                    Omdat wij de vuurwerkwinkel combineren met een fulltime baan hebben wij later deze week met elkaar overleg. Voor iedereen die bij ons heeft besteld. Je kunt er van uitgaan dat wij uiterlijk volgende week de annuleringen en terugbetalingen verwerken.

                    Hopelijk tot snel en bedankt voor jullie vertrouwen.

                    Groeten, Jan en Samir

                    Comment


                      #25
                      Sterkte Heren. Ik hoop op een succesvol kort geding!

                      Comment


                        #26
                        Thanks heren voor het snelle schakelen. Vandaag is mijn geld teruggestort! Hopelijk tot volgend jaar!

                        Comment


                          #27
                          Ook ik heb het geld vandaag teruggestort gekregen. Jammer dat het nodig is, maar toch bedankt voor de snelle afwikkeling!

                          Comment


                            #28
                            Voor iedereen de beste wensen! Even een kort berichtje met de aankondiging dat wij de webshop weer binnen 2 weken online proberen te hebben. Meer informatie volgt nog!

                            Groeten, Jan

                            Comment

                            Working...
                            X