Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2021] Donadoni Vuurwerk - de Meern

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2021] Donadoni Vuurwerk - de Meern

    DONADONI VUURWERK - De meern
    Het beste vuurwerk | De beste prijzen | Uitstekende service | Voor jong en oud | Al jaren uw vertrouwde vuurwerkdealer


    Beste vuurwerkliefhebbers,

    Inmiddels hebben wij onze bunkers weer aardig vol liggen. Onze webshop is al enige tijd geopend met speciale actieprijzen en een toffe openingsactie. Shop nu 3 showboxen en ontvang de compoundbox Twilight van de kwaliteitslijn Poema helemaal gratis!

    Bij ons vinden jullie een ruim assortiment met bijna alle Wolff-artikelen en speciale acties. Jullie vinden ons centraal gelegen in het midden van Nederland, in de Meern (naast Utrecht).

    Voor de meesten van jullie zijn wij een nieuw gezicht, dus op korte termijn zullen wij wat foto's en filmpjes posten binnen ons winkeltopic. Wij kijken er naar uit om met jullie kennis te maken!

    Mocht je specifieke vragen hebben of Wolff artikelen willen zien die we nog niet voeren, dan zijn wij bereikbaar per mail via [email protected] Je kunt jouw vragen richten aan Jan of Samir. Wij proberen vragen altijd binnen 48 uur te antwoorden en komen graag met jullie in contact!

    Voor nu heel veel shopplezier: https://donadonivuurwerk.nl

    Voorwaarden:
    - Het minimum bestelbedrag voor een bestelling bedraagt €30,00
    - Bij meerdere bestellingen kunt u per mail contact opnemen en ons verzoeken om uw bestellingen samen te voegen. Wij proberen vervolgens uw bestellingen samen te voegen. Let wel; het kan zijn dat wij genoodzaakt zijn om u een ander tijdstipvoorstel te doen of dat de bestellingen niet samengevoegd worden.
    - Tijdens speciale dag- en weekacties kan het voorkomen dat een aangekocht product op een bepaald moment voor een andere verkoopprijs wordt aangeboden. Op aangeschafte producten kan geen beroep op de prijs worden gedaan.
    - Wij hebben het recht om afhaalmomenten te wijzigen en zullen dit in overleg zo tijdelijk mogelijk bespreken. Denk bijvoorbeeld aan onvoorziene omstandigheden met leveringen.
    - Afhalen is alleen mogelijk bij Donadoni Vuurwerk: Strijkviertel 46D, 3454PN De Meern
    - Mocht een product door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar zijn, dan zullen wij tijdig contact opnemen voor een passende oplossing.
    - Druk-, type en zetfouten voorbehouden.

    Contact
    Donadoni Vuurwerk
    Strijkviertel 46D
    3543PN De Meern
    E: [email protected]
    W: https://donadonivuurwerk.nl

    #2
    Een nieuwe speler op de markt is altijd welkom, succes hier gewenst.

    Echter denk ik dat de meeste al behoorlijk vol zitten door de vele freakacties, dus hopelijk beginnen jullie volgend jaar net als alle anderen : medio februari
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Precies was Torrr zegt.
      Ik ben al zo goed als voorzien.

      Jullie hebben wel leuke producten en ook zeker een leuke actie met de showboxen.

      Daarnaast kan ik ook nooit helemaal uitsluiten dat ik toch nog meer bestellingen zal doen en ik heb een klein vermoeden dat dit voor meerdere forumgenoten op gaat.

      Veel succes met de verkoop!

      Comment


        #4
        Jan en Samir, veel succes dit jaar!

        Altijd goed om nieuwe spelers te zien bij de freak acties, hoewel ik me jullie van vorig jaar ook wel herinner

        Mooie actie met de Twilight ook! Ben benieuwd wat de weekacties gaan brengen!

        Comment


          #5
          Dankjewel. Vorig jaar inderdaad ook maar dat telt niet hé ;)

          Comment


            #6
            Mooi in de buurt, maar eens bezoekje brengen dit jaar!

            Krijgen jullie toevallig van Cafferata de Crackling Crystal nog in het assortiment?

            Comment


              #7
              Hoi Dwingling, Cafferata is bij ons uitlopend dus helaas geen Crackling Crystal bij ons - wel een super dikke fontijn trouwens

              Comment


                #8
                Pyroteam Utrecht op bezoek bij Donadoni Vuurwerk!

                Vorige week hebben wij Pyroteam Utrecht op bezoek gehad in onze bunkers. Naast een leuk filmpje hebben we ook een mooie actie bedacht. Niet alleen voor zijn volgers, maar natuurlijk ook voor jullie!

                ACTIE: Decibel 25 shots cake cake met spinners en blinkers (400+ gram) - met kortingscode PTU kan je 1 Decibel aanschaffen voor €9,99 i.p.v. €18,99.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht

                  ACTIE: Decibel 25 shots cake cake met spinners en blinkers (400+ gram)
                  Leuke actie, ga ik wellicht meepakken!

                  No offense hoor, begrijp me niet verkeerd, maar op o.a. het forum staat dat deze cake 325 gram kruit bevat. Klopt dat, of is het echt 400+?
                  The 31st of December..

                  Comment


                    #10
                    Topactie, leuk hoe een nieuwkomer qua freakacties zich op deze manier meteen presenteer!

                    Comment


                      #11
                      Dank voor jullie reactie. Jammer voor mij, maar begrijpelijke reden dan. Ik kom in ieder geval eind van het jaar even sfeer proeven

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                        Leuke actie, ga ik wellicht meepakken!

                        No offense hoor, begrijp me niet verkeerd, maar op o.a. het forum staat dat deze cake 325 gram kruit bevat. Klopt dat, of is het echt 400+?
                        Absoluut geen offense Leendert, gewoon vragen! Ik ben zelf een ontzettende liefhebber en had 2 jaar terug toen deze nieuw was een kartonnetje gekocht. Het viel mij op dat ze toen alle decibel cakes hadden gestickert! Zelf had ik dat nog nooit gezien bij een cake, maar dat terzijde. Er zat een sticker over de grammetjes heen geplakt en daar stond op... 410 gram! Hieronder een fotootje.

                        2 jaar terug was de Decibel bij ons helemaal uitverkocht en wij hebben afgelopen maand een nieuwe batch binnen gekregen. Hier geen stickers meer, maar direct op het label af te lezen: 410 gram. Die foto moeten jullie nog even van me tegoed houden maar zal ik ook uploaden.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191228-WA0012.jpg
Vertoningen:1
Grootte:105,6 KB
ID:	1586844

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                          Topactie, leuk hoe een nieuwkomer qua freakacties zich op deze manier meteen presenteer!
                          Dankjewel vuurwerkfreakk!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dwindling Bekijk bericht
                            Dank voor jullie reactie. Jammer voor mij, maar begrijpelijke reden dan. Ik kom in ieder geval eind van het jaar even sfeer proeven
                            Goed om te horen en iedereen is welkom uiteraard! Wij verhuren momenteel de bovenruimte waar onze showroom straks weer is te vinden. Deze bouwen wij op in de laatste 2/3 weken van december. Wij zullen het jullie z.s.m. laten weten wanneer de showroom klaar is - of misschien wel weer met een videootje van PTU

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
                              410 gram! Hieronder een fotootje.
                              Bedankt voor je reply, top! Goed om te weten
                              The 31st of December..

                              Comment

                              Working...
                              X