Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb inmiddels ook 2 artikelen nieuw in de outlet gezet de Firewall en Angry Mantis van Broekhoff OP=OP.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
      Ik heb inmiddels ook 2 artikelen nieuw in de outlet gezet de Firewall en Angry Mantis van Broekhoff OP=OP.
      Zo die Angry Mantis is een leuk potje. 15 gram per tube uit 20mm ben heel benieuwd hoe dat presteert in de straat.

      Comment


        Morgen gaan we er nog een in de veiling zetten in de avond van de 2 pack.

        Hierbij nog een filmpje van het artikel wat ik ook vanavond heb toegevoegd in de outlet.

        Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 9 January 2020, 09:51.

        Comment


          Veiling 2

          Beste freaks

          Om iedereen een kans te geven ga ik er per stuk een veiling aan hangen.
          Dit lijkt mij een mooie manier om iedereen een mooie kans te geven.
          Anders zet ik ze op de shop en worden ze allemaal opgekocht door een iemand en nu is het gewoon de hoogste bieder en die heeft er een in bezit.

          Begin bod is €50,00 euro en wie er om 20:59 het hoogste bod heeft op dit topic met het bod die is de eigenaar van deze topper.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download.jpeg.jpg
Vertoningen:4
Grootte:8,8 KB
ID:	1578553

          Comment


            51 euro dennis!

            Comment


              Ik heb er 55 euro voor over. Wat rammer.

              Comment


                60 euro :-)

                Comment


                  62 hier geboden

                  Comment


                    63 euro geboden hier

                    Comment


                      Zo gaat weer hard met de biedingen, ben jr ook een keertje een uur niet online

                      Comment


                        Dennis, als je toch in de Broekhoff modus zit, kijk hier dan eens naar :

                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          65 euro hier .

                          Comment


                            66 euro hier

                            Comment


                              haha als het zo door gaat dan zijn het geen freakprijzen meer. Wel een leuk idee om het zo te doen.
                              Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Head Bekijk bericht
                                haha als het zo door gaat dan zijn het geen freakprijzen meer. Wel een leuk idee om het zo te doen.
                                Haha echt hè, die vorige is voor €70,- weggegaan, wel een van de laatste exemplaren natuurlijk, en het zijn spijkergoede blokjes!
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X